Αύξηση της κατανάλωσης μπύρας σε όγκο στο πρώτο τετράμηνο του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα διαπίστωσε στο σύνολο της αγοράς ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Ο κ. Δανιηλίδης απέδωσε την αύξηση σε όγκο στον καλό ελληνικό καιρό στο συγκεκριμένο διάστημα.

Συνεπικουρικά αποκάλυψε και αύξηση αξίας πωλήσεων της επώνυμης μπύρας σε όλα τα κανάλια. «Οι ελληνικές επιχειρήσεις ζυθοποιίας έχουν συνολικά διαχειριστεί πολύ καλά τις πληθωριστικές πιέσεις και προσφέρουν τα προϊόντα τους σε ανταγωνιστική τιμή στο καταναλωτικό κοινό. Εκτιμώ ότι αυτό φαίνεται και από τη μικρή διείσδυση της ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία, ενώ σε άλλες κατηγορίες τροφίμων συνεχώς αυξάνει μερίδια», σημείωσε.

Δίχως άλλη ανατίμηση το 2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Παράλληλα, δεσμεύτηκε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν θα προχωρήσει σε επιπλέον ανατίμηση μέσα στο 2024. Ο κ. Δανιηλίδης εκτίμησε ακόμη ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2024 θα είναι καλύτερο σε πωλήσεις για το σύνολο του κλάδου σε σχέση με το περσινό και πάλι λόγω του καλύτερου καιρού και είπε ότι «οι πρώτες εκτιμήσεις για τον τουρισμό δείχνουν ακόμη μεγαλύτερα νούμερα από πέρσι».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter