Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας σχετικά με τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του Ηνωμένου Βασιλείου, η Aldi διέθεσε για διαφήμιση 53 εκατ. λίρες Αγγλίας το 2013 (αύξηση στο 12μηνο 43%), ξεπερνώντας για πρώτη φορά σε διαφημιστική δαπάνη ακόμη και τη Marks & Spencer.

 Και παρά το γεγονός ότι η δαπάνη της Sainsbury’s ήταν κατά τι υψηλότερη (54 εκατ. λίρες), εξετάζοντας το ποσό σε αναλογία με τις πωλήσεις, προκύπτει πως η Aldi διέθεσε για τη διαφημιστική της προβολή 8 φορές περισσότερα χρήματα από τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα της χώρας. Η επιλογή αυτή της αλυσίδας επιβραβεύθηκε από μια σημαντική αύξηση των πωλήσεων, που σύμφωνα με το Kantar Worldpanel έφθασε στο 33,5% (12μηνο έως τον Μάρτιο του 2014), κατακτώντας ένα ρεκόρ στο μερίδιο αγοράς με ποσοστό 4,3% (μία ποσοστιαία μονάδα επιπλέον του 2013).

Την ίδια στιγμή η Lidl, ο μεγάλος ανταγωνιστής της, βρέθηκε για πρώτη φορά ανάμεσα στους πρώτους 20 σε διαφημιστική δαπάνη λιανέμπορους, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, μετά από την αύξησή της κατά 47%, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης στο σύνολο των λιανεμπόρων. Η αλυσίδα διέθεσε 750.000 λίρες Αγγλίας στο πρώτο της τηλεοπτικό σποτ τα προηγούμενα Χριστούγεννα, με κεντρικό θέμα τη σειρά Deluxe. Τον περασμένο Απρίλιο παρουσίασε ένα νέο τηλεοπτικό σποτ για το Πάσχα, εγκαινιάζοντας ένα νέο concept που αφορά στην κατάρριψη της ιδέας πως ο καταναλωτής δεν μπορεί να απολαύσει καλής ποιότητας φαγητό σε προσιτή τιμή. Στο διαφημιστικό σποτ παρουσιάζονταν οι πολύ θετικές αντιδράσεις ανθρώπων που δοκίμαζαν προϊόντα της αλυσίδας.