Με αύξηση 15% του κύκλου εργασιών της έκλεισε το 2021 για την εταιρεία Ιωνική Σφολιάτα ΑΕ, σε μία δύσκολη χρονιά, λόγω της πανδημίας.

Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη, αυτή, πορεία διαδραμάτισαν οι εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 30%.

Το γεγονός αυτό συνδέεται άρρηκτα με την είσοδο του brand της Filosophy σε νέες αγορές με μεγάλους Retailers στην Ευρώπη, USA, Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ιδιαίτερη συμβολή στην εξέλιξη αυτή είχε η σειρά Plant-Based και ο νο1 κωδικός Greek Plant-based Beyond meat pie. Μάλιστα για το προϊόν αυτό πραγματοποιήθηκε συμφωνία για τοποθέτηση του στα καταστήματα του ομίλου στον Costco, και συγκεκριμένα στα Costco UK, Costco Γαλλίας, Ιρλανδίας και Σουηδίας.

Όπως ανέφερε στο FOODReporter o Γιάννης Πορτοκαλίδης, marketing manager της εταιρείας, στην ελληνική αγορά λιανικής και συγκεκριμένα στα σούπερ – μάρκετ θα μπεί με 5 νέους κωδικούς, από τους οποίους οι 2 θα αφορούν την σπιτική ζύμη.

Αξιοσημείωτη είναι ακόμα η δυναμική είσοδος της, στα Group Casino της Γαλλίας, που απαριθμούν περισσότερα από 600 καταστήματα. Η συνεργασία με την Beyond meat αναπτύσσεται με την δημιουργία δυο νέων κωδικών που σύντομα θα είναι διαθέσιμοι στην Ευρώπη.

Η πορεία το 2022
Παράλληλα, οι στόχοι των πωλήσεων στην ελληνική αγορά εκπληρώθηκαν επιτυχώς, σύμφωνα με τη διοίκηση.

Για το 2022, προβλέπεται νέα ενίσχυση των πωλήσεων, με διψήφιο ποσοστό , όπως εκτιμά ο Γιάννης Πορτοκαλίδης, με την έναρξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες. Ακόμη, μέσα στο πρώτο τρίμηνο θα δημιουργηθούν νέες προϊοντικές επιλογές.

Σημειώνεται ότι τα αναπτυξιακά πλάνα, θα υλοποιηθούν προσελκύοντας νέους συνεργάτες και νέα στελέχη στο δυναμικό της εταιρείας.

Η διοίκηση επισημαίνει ότι η Ioniki σκοπεύει να κλείσει την χρονιά με ποσοστό, που θα ξεπεράσει τα ιστορικά της δεδομένα ως σήμερα.

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία των vegan – plant based προϊόντων, σύμφωνα με τη διοίκηση αυτά έχουν τοποθετηθεί ήδη στην αλυσίδα My Market.

Παράλληλα, η στους στόχους της εταιρείας είναι να δημιουργήσει συνεργασίες και με άλλους, μεγάλους retailers. Ακόμη, η εταιρεία προετοιμάζει και νέους κωδικούς σε συνεργασία με την Beyond Meat.

Στην συγκεκριμένη κατηγορία υπήρξε αυξητική τάση μέσα στην χρονιά, η οποία γινόταν και γίνεται αντιληπτή μήνα με τον μήνα. Ο κλάδος αυτός έχει μεγάλες προοπτικές και γι’ αυτό η διοίκηση της εταιρείας έχει αποφασίσει να επενδύει σε αυτόν στο πλαίσιο της πολιτικής της.