Μερίδιο άνω του 30% κέρδισαν τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη με την ονομασία «frut up» στο συνολικό κύκλο εργασιών της Nektar Αφοί Γ. Κουρτίδη ΑΕ το 2022, όπως ανέφερε αποκλειστικά στο FOODReporter ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Κουρτίδης.

Τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη της Nektar αφορούν τέσσερις κωδικούς: Πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα και Cola frut up. Παρότι που το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας τα είχε ετοιμάσει νωρίτερα, ως έτος κανονικού λανσαρίσματός τους θεωρείται το 2022: Τα συγκεκριμένα αναψυκτικά έλαβαν συντονισμένη διαφημιστική προώθηση και ακολούθησαν στρατηγική ισχυρής τοποθέτησης στα σούπερ της βορείου Ελλάδος, μπαίνοντας σε όλα τα καταστήματα των αλυσίδων Γουντσίδης και Κάντζας και σε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας Αγορά Ναταλί. H Nektar Αφοί Γ. Κουρτίδη ΑΕ τοποθετεί αναψυκτικά και στην αλυσίδα Πίτσιας market, όχι ακόμη όμως κωδικούς της σειράς frut up, χωρίς ζάχαρη.

Η επιτυχημένη πορεία που διέγραψε το 2022 η σειρά αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη θεωρείται εν πολλοίς ένας από τους κύριους λόγους που ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ξεπέρασε το φράγμα των 4 εκατ. ευρώ κατά την περσινή χρονιά, με ενισχυμένη κερδοφορία.

Σύμφωνα με τον κ. Κουρτίδη, «η Nektar αναμένεται να ξεπεράσει σε τζίρο τα 5 εκατ. ευρώ στο δωδεκάμηνο του 2023». Θυμίζουμε ότι για το οικονομικό έτος 2021 η Nektar είχε καταγράψει κύκλο εργασιών ύψους 3,78 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά φόρων €60.708,40. Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι μέρος της αύξησης αξίας πωλήσεων του τελευταίου δωδεκαμήνου είναι πληθωριστικό λόγω ανατιμήσεων, αλλά ο κ. Κουρτίδης υπογράμμισε ότι «υπήρξε και αύξηση όγκου από έτος σε έτος».

Και παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη από την εταιρεία
Η επιτυχία των χωρίς ζάχαρη κωδικών το 2022 ώθησε την εταιρεία να προχωρήσει γρηγορότερα σε λανσάρισμα δεύτερου κωδικού παγωμένου τσαγιού (ice tea) χωρίς ζάχαρη το 2023: Πρόκειται για τον κωδικό ice tea μάνγκο – καρπούζι, που πλέον πλαισιώνει εκείνον του green tea με λεμόνι. Πάντως, δημοφιλέστερη συσκευασία μεταξύ του όγκου πωλήσεων για τη Nektar είναι η γυάλινη, η οποία κατευθύνεται στα συνεργαζόμενα σημεία εστίασης, που αποτελούν σημαντικό επιχειρησιακό βραχίονα για την εταιρεία. Ακολουθούν οι συσκευασίες σε κουτάκι (can). Αλματώδης ήταν η πορεία αύξησης πωλήσεων για τη νέα PET συσκευασία 280ml μέσα στο 2023, η οποία λανσαρίστηκε πρόσφατα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter