Το παράδειγμα των εξαγωγών στο Ηνωμένο Βασίλειο καταδεικνύει με επάρκεια τον τρόπο που κινείται η Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ στις εκτός Ελλάδος αναπτυξιακές κινήσεις της. Πρόκειται για συνεργασία με επιλεγμένο εισαγωγέα, η οποία χρονολογείται από το 1970, όπως παραδέχθηκε ο marketing director και μέτοχος Λευτέρης Χαΐτογλου στο FOODReporter. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται στα ράφια του συνόλου των αλυσίδων του οργανωμένου λιανεμπορίου. «Το βρετανικό κοινό είναι ώριμο και καλά εκπαιδευμένο, τόσο στον χαλβά, όσο και στο ταχίνι: Υπάρχει σταθερό ράφι που φιλοξενεί τα προϊόντα μας. Η τοποθέτηση σε όλη την Αγγλία είναι εκπληκτική, με brand Μακεδονικού Χαλβά, με το brand του εισαγωγέα, αλλά και με ιδιωτική ετικέτα», είπε ο κ. Χαΐτογλου.
«Στις εξαγωγές αρχικά προσπαθούμε να αναπτυχθούμε με ελληνικό brand, αλλά δεν το κάνουμε πάντα επειδή εκτιμούμε ότι δεν μεταφέρει επαρκώς τα πλεονεκτήματα του προϊόντος. Άλλοτε δοκιμάζουμε με συμφωνίες ιδιωτικής ετικέτας, άλλοτε με το επώνυμο Χαΐτογλου ή με άλλα brands, όπως το Little Brother που χρησιμοποιούμε για το ταχίνι στις ΗΠΑ: Το σουσάμι ήταν και παραμένει ο “μικρός αδελφός” μας για τέσσερις γενιές», δήλωσε.
Η Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ αυξάνει τις πωλήσεις φυστικοβούτυρου εκτός Ελλάδος, εκτός από ΗΠΑ και Καναδά, λόγω δασμών.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter