Με μια νέα δυναμική καμπάνια το Activia 2% συστήνεται στους καταναλωτές. Πρόκειται για την καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί η Σμαράγδα Καρύδη, προβάλλοντας την επιλογή του Activia 2% ως τη μοναδική για όποιον θέλει να είναι και να δείχνει καλά.
«Η Danone και η Young and Rubicam», δηλώνουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας παραγωγής, «χάραξαν τη στρατηγική της επιτυχίας: ένα αποτελεσματικό και φρέσκο προϊόν επιλέγεται από την πανέμορφη και αγαπημένη σε όλους μας ηθοποιό Σμαράγδα Καρύδη. Το Activia 2% αποτέλεσε τη μοναδική της επιλογή ανάμεσα σε διάφορα προϊόντα γιαουρτιού!».
Η καμπάνια, που υποστηρίζεται από σχεδόν όλα τα μέσα -έντυπα, τηλεόραση, κινηματογράφο, internet- θα καλύψει, σε συνεργασία με διαιτολόγους, το διάστημα από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο 2010. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις σε δημοσιογράφους με στόχο την περαιτέρω ενημέρωσή τους για τις ιδιότητες του προϊόντος.
Πίνακας 1: Γιαούρτι – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ) |
||
Επωνυμία | Ιαν.-Απρ. 2009 | Ιαν.-Απρ. 2010 |
ΦΑΓΕ Sensia Mousse | 320,02 | 474,2 |
Activia Danone | 641,24 | 399,24 |
ΜΕΒΓΑΛ | 0 | 339,01 |
Πηγή: Media Services SA |
Πίνακας 2: Γιαούρτι – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ) |
||
ΜΜΕ | Ιαν.-Απρ. 2009 | Ιαν.-Απρ. 2010 |
Τηλεόραση | 1.307 | 1.966,86 |
Ραδιόφωνο | 44,64 | 167,33 |
Περιοδικά | 244,43 | 105,12 |
Εφημερίδες | 0 | 0 |
Σύνολο κατηγορίας | 1.596,00 | 2.239,31 |
Πηγή: Media Services SA |
Tην αρχική ιδέα για τη καμπάνια την είχαν οι διαιτολόγοι: «Για να κρατήσει κανείς τη σιλουέτα του είναι απαραίτητη προϋπόθεση ο οργανισμός να λειτουργεί καλά. Και αυτό ακριβώς κάνει το Activia», δηλώνει η εταιρεία. «Έχει υπέροχη γεύση και τον μοναδικό τρόπο να μας κάνει να νιώθουμε καλά, φροντίζοντας πάνω απ’ όλα τον εαυτό μας.
Μέσα από το νέο διαφημιστικό σποτ που βρίσκεται ήδη στον αέρα με πολύ έντονη υποστήριξη, η λαμπερή Σμαράγδα Καρύδη εκμυστηρεύεται -και μας προσκαλεί “να ψάξουμε και εμείς”- ότι όλα τα προϊόντα γιαουρτιού δεν είναι τα ίδια και ότι το Activia είναι η μοναδική επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα πολύ γευστικό γιαούρτι, που βοηθάει, παράλληλα, στη μείωση του φουσκώματος».
Info
Πελάτης: Danone
Προϊόν: Activia 2%
Δημιουργός: TNT
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, έντυπα, κινηματογράφος
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Απρίλιος-Ιούλιος 2010