Το πρώτο workshop της σειράς AchieveGlobal Super Events, που σχεδιάζει να  διοργανώσει εντός του 2009 η ΑchieveGlobal, πραγματοποιήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με θέμα την εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, μεταξύ άλλων, τον Director of Learning Solutions της AchieveGlobal Inc, κ. Todd Beck (βλ. φωτό), να μιλά για τα οφέλη και τους κρυφούς κινδύνους του σχεδιασμού της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών από την οπτική του πελάτη, τις δυσκολίες απόκτησης “πιστών” πελατών και της μετατροπής μιας στρατηγικής εξυπηρέτησης σε επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Επίσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση σχετικών case studies από τις εταιρείες:

  • Apivita, (παρουσίαση του κ. Κώστα Μόκα, HR & Operations VP, με θέμα την Πιστότητα των Πελατών της Apivita),
  • Praktiker, (παρουσίαση του κ. Κωνσταντίνου Ντελή, Training Manager, με θέμα την Εξυπηρέτηση του Πελάτη στην Praktiker και την έμφαση που έχει δοθεί σε θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης) και 
  • Cosmote,  (παρουσίαση της κ. Μαρίνας Τσαγκά, Υποδιευθύντριας Λειτουργιών Υποστήριξης και Διασφάλισης Ποιότητας, με θέμα την Στρατηγική Εξυπηρέτησης Cosmote).

Oι εισηγητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους επάνω στα θέματα του workshop και μίλησαν για τη σημασία της δημιουργίας και διατήρησης των πιστών πελατών, τη σημασία της δέσμευσης εξυπηρέτησης από όλα τα επίπεδα του οργανισμού, για κάθε τμήμα και κάθε ομάδα μέσα στην εταιρεία, αλλά και της εκπαίδευσης, καθώς και για τη στρατηγική εξυπηρέτησης και το πώς αυτή μπορεί να υλοποιηθεί πρακτικά μέσα από τους ανθρώπους της εταιρείας.

Υπήρξε μεγάλη συμμετοχή και ενδιαφέρον από πολλές εταιρείες διαφόρων κλάδων, και οι συμμετέχοντες είχαν αρκετές ευκαιρίες να δουλέψουν επάνω σε αυτά τα θέματα για τη δική τους εταιρεία -φυσικά στο σύντομο χρονικό πλαίσιο του event- αλλά και να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες με συναδέλφους σε μια φιλική και ευχάριστη ατμόσφαιρα.