Το ΑΧΕ εδώ και τρεις δεκαετίες, από το ξεκίνημα του στη Γαλλία το 1983, έχει διαγράψει μια μοναδική πορεία, κατακτώντας αγορές στην Ευρώπη και την Αμερική. Στη συνείδηση των ανδρών παγκοσμίως το ΑΧΕ αποτελεί ένα από τα κορυφαία προϊόντα ανδρικής περιποίησης, που έχει εμπλουτιστεί τα τελευταία χρόνια με μία καινοτομική γκάμα προϊοντων.

Το ΑΧΕ είναι μια μεγάλη παγκόσμια μάρκα στην υπηρεσία των ανδρών.  Τα τελευταία χρόνια στη σειρά ΑΧΕ έχουν προστεθεί σημαντικές καινοτόμες σειρές προϊόντων, σε κατηγορίες όπως  αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης της ανδρικής επιδερμίδας (Εau de Toilette, After Shave κά) αλλά και προϊόντα styling μαλλιών.

Καθαρά ανδρική υπόθεση
Η αποστολή του ΑΧΕ παραμένει διαχρονικά σταθερή  για τους άνδρες σε όλο τον κόσμο: Τα μοναδικά αρώματά του βοηθούν τον άνδρα να αισθάνεται καλύτερα, να έχει αυτοπεποίθηση και φυσικά… να γοητεύει τις γυναίκες! Εκπληρώνοντας με σταθερή επιτυχία την αποστολή του αυτή, αποκτά καθημερινά νέους οπαδούς σε περισσότερες από 60 χώρες, σε όλο τον κόσμο. Η μοναδική σχέση που έχει αναπτύξει το ΑΧΕ με τους άνδρες παγκοσμίως αποτελεί κομμάτι της φιλοσοφίας του και μια μακρόχρονη ιστορία επιτυχίας και συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση. Για πολλούς το ΑΧΕ αποτελεί πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της δικής τους καθημερινότητας, του τρόπου με τον οποίο φλερτάρουν τις γυναίκες αλλά και του πώς προσδιορίζουν τον εαυτό τους.

Το ΑΧΕ στην Ελλάδα
Η παγκόσμια επιτυχία του ΑΧΕ αντικατοπτρίζεται  και στην ελληνική αγορά, όπου κατέχει τη Νο1 θέση σε πωλήσεις ανδρικών αποσμητικών στην προτίμηση των καταναλωτών* μέχρι και σήμερα. Η κατάκτηση και η διατήρηση της πρώτης θέσης στην Ελλάδα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η κατηγορία των αποσμητικών (που εκτιμάται περίπου στα 35 εκατ. ευρώ) παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστική –ιδιαίτερα όσον αφορά στα ανδρικά αποσμητικά– και οι παρούσες οικονομικές συνθήκες δεν αφήνουν περιθώρια για ριψοκίνδυνους ελιγμούς σε κανέναν παίκτη της κατηγορίας.

Παρόλ’ αυτά, το ΑΧΕ τα τελευταία χρόνια αυξάνει σταθερά  το μερίδιο αγοράς του με συνεχή έμφαση σε νέα καινοτομικά λανσαρίσματα, τόσο στην κατηγορία των αποσμητικών αλλά και μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά ανδρικής περιποίησης.

Το ΑΧΕ επενδύει στον άνδρα καταναλωτή και αγοραστή
Τα τελευταία χρόνια το ΑΧΕ έχει μπει δυναμικά στον χώρο της ανδρικής περιποίησης μέσα από διάφορες κατηγορίες προσωπικής φροντίδας, με προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος. Όλη η σειρά προϊόντων ΑΧΕ υποστηρίζεται δυναμικά στα σούπερ μάρκετ με POP υλικά, tester για δοκιμές –ενέργειες που συχνά βασίζονται σε πιο ευρείες προωθητικές πλατφόρμες, όπως online διαγωνισμοί.

Η διαδικτυακή παρουσία του ΑΧΕ στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι μια συνεχής πηγή ειδήσεων, συμβουλών και τέτοιων ενεργειών. Με 100 εκατ. fans στο Facebook, η σελίδα του ΑΧΕ απευθύνεται σε ένα όλο και αυξανόμενο παγκόσμιο ακροατήριο –η αντίστοιχη σελίδα στην Ελλάδα φτάνει τους 40.000 fans και αποτελεί βασική πηγή ενημέρωσης σχετικά με νέα και προωθητικές ενέργειες.

ΑΧΕ Αpollo: Το μεγαλύτερο project στα χρονικά της ιστορίας του ΑΧΕ
Το 2013 το ΑΧΕ λανσάρει τη νέα σειρά ΑXE Apollo, βασισμένη σε ένα άρωμα τόσο μεθυστικό και σαγηνευτικό, όσο και η αληθινή γοητεία. Το άρωμα του AXE Apollo είναι 100% αρσενικό και σαγηνευτικό σε βαθμό ακαταμάχητο. Στις υψηλές νότες του βρίσκεται το αρωματικό φασκόμηλο, κυδώνι και μανταρίνι, ενώ στις μεσαίες βρίσκονται τα μεθυστικά και τονωτικά αρώματα της λεβάντας, τα φύλλα βιολέτας, το γεράνι και η ίριδα.

Στις βασικές νότες του AXE Apollo υπάρχουν οι  γλυκιές νότες, όπως το κρεμώδες σανταλόξυλο και το κασμίρι. Η σειρά είναι διαθέσιμη σε 6 κωδικούς: Αποσμητικό spray, dry spray & roll on, αφροντούς, eau de toilette και after shave.Η σειρά προϊόντων AXE Apollo έχει σχεδιαστεί για να κάνει τους άνδρες να νιώθουν άνετα, να μυρίζουν υπέροχα αλλά και να αναδείξουν των ήρωα που κρύβουν μέσα τους.

Γιατί η φιλοσοφία του AXE Apollo είναι βασισμένη σε αυτό ακριβώς: Να κάνει τον κάθε άνδρα ήρωα! Εκτός από το μοναδικό του άρωμα λοιπόν, το ΑXE Apollo θα χαρίσει στους άνδρες την ευκαιρία να γίνουν οι απόλυτοι ήρωες και να διεκδικήσουν ένα ταξίδι στο διάστημα –μια εμπειρία ζωής για όσους συμμετέχουν. Μέσα από τα μεγαλύτερα project που μπορεί να αναλάβει μία μάρκα σε παγκόσμια κλίμακα, το ΑXE Apollo στέλνει 22 άνδρες στο διάστημα, δίνοντας την ευκαιρία σε έναν Έλληνα να γίνει ο Απόλυτος Ήρωας!

Βασισμένο σε μια διαδραστική πλατφόρμα επικοινωνίας το AXE Apollo προκαλεί και προσκαλεί κοινό σε όλο τον κόσμο να λάβει μέρος, ώστε να γίνουν αυτοί οι απόλυτοι ήρωες. Ο καθένας που συμμετέχει θα διαγωνιστεί, προκειμένου να κερδίσει μία θέση στο Global Spacecamp της AXE Apollo Space Academy (AASA) – το κέντρο εκπαίδευσης των «επίδοξων» ταξιδιωτών του διαστήματος. Τα 3 στάδια δοκιμασίας που προβλέπει η διαδικασία επιλογής, θα ορίσουν τους 22 υποψήφιους από όλο τον κόσμο.

Στο πρώτο στάδιο, οι υποψήφιοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα της AASA www.axeapollo.com και να παρακινήσουν τους φίλους τους να τους ψηφίσουν. Οι 50 πρώτοι με τις περισσότερες ψήφους σε κάθε χώρα και στην Ελλάδα θα προχωρήσουν στο δεύτερο στάδιο, όπου, μέσω εφαρμογής στη σελίδα του στο Facebook, το AXE Apollo καλεί τους 50 «επίλεκτους» υποψήφιους να πάρουν μέρος σε ένα ψηφιακό social διαγωνισμό. Κριτές θα είναι το δικό τους κοινό και η επιτροπή AXE, που θα καθορίσουν και την τελική 5άδα, που περνά στο τρίτο στάδιο της μεγάλης δοκιμασίας.

Στο τρίτο στάδιο, η Apollo Space Academy αναλαμβάνει την «εκπαίδευση» και γνωριμία των 5 υποψηφίων στο κοινό, καθώς αυτό θα αποφασίσει τον τυχερό που θα στείλει στο διάστημα. Ο Έλληνας υποψήφιος με τις περισσότερες ψήφους θα «φοιτήσει» σε πρώτη φάση στο Global Spacecamp της AASA στην Αμερική και, σε δεύτερη, θα διαγωνιστεί για μία θέση στο διάστημα!Η διαδικασία θα αποτελέσει σίγουρα πρόκληση για τους συμμετέχοντες αλλά οι νικητές θα έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν με μία πραγματική εμπειρία ζωής..

*Μερίδια σε αξία Ελλάδας 2004-2012, SymphonyIRI

Info
Η Ειρήνη Σταμάτη είναι Group Brand Manager Deos & Grooming της Ελαίς – Unilever ΑΕ