Την υπηρεσία του Shared Outsourcing Merchandising εξελίσσει η Access One με την εμπειρία του εκπαιδευμένου προσωπικού της, αλλά και τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Πρόκειται για την πρώτη εταιρεία που λάνσαρε στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, κάτι που συνέβη το 2002. Οι επιχειρήσεις του κλάδου λιανικής, που τοποθετούν προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αναγνωρίζουν την αξία της υπηρεσίας του στοχευμένου merchandising, επειδή ακριβώς εκείνο μπορεί να ολοκληρωθεί δίχως να αναγκαστούν οι ίδιες να προβούν στο μεγάλο έξοδο δημιουργίας αντίστοιχου τμήματος.

Το σύνθημα της Access One είναι το παρακάτω: «Είμαστε το τμήμα πωλήσεων κάθε συνεργάτη».

Το μεγάλο πλεονέκτημα της εταιρείας, πράγματι, βρίσκεται στην πολύ καλή γνώση των μηχανισμών και της λειτουργίας κάθε αλυσίδας που λειτουργεί στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο.

Το πλεονέκτημα της «προτεινόμενης παραγγελίας»
«Δεν μένουμε σε απλή επιθεώρηση του ραφιού. Ένα από τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα αφορά στη δημιουργία της λεγόμενης “προτεινόμενης παραγγελίας”: Διαθέτουμε ιστορικά στοιχεία ανά κωδικό και κατάστημα που μας δίνουν την δυνατότητα της μεταφοράς της παραγγελίας με τρόπο εύληπτο στον εκάστοτε υπεύθυνο και ως αποτέλεσμα αυτού, τα ράφια των πελατών μας είναι πάντα γεμάτα», εξήγησε στο FOODReporter ο διευθυντής πωλήσεων της Access One, Βασίλης Παπαθανασίου.

«Πλέον, οι λιανέμποροι μας αντιμετωπίζουν ως συνεργάτες και ταυτόχρονα, εμείς εξασφαλίζουμε την τήρηση της συμφωνίας του πελάτη μας με τον λιανέμπορο. Σεβόμαστε στο ακέραιο την πολιτική της κάθε αλυσίδας σε ό,τι αφορά τα πλανογράμματα. Εμείς διευκολύνουμε την αναπλήρωση των ραφιών που είναι στόχος και του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας: Να αποφύγουμε τις ελλείψεις προϊόντων στο ράφι», συμπλήρωσε ο κ. Παπαθανασίου.

Η εξυπηρέτηση σε προωθητικές ενέργειες
Η Access One διατηρεί αμφίδρομη σχέση με τους πελάτες της: Παρακολουθεί την κίνηση των προϊόντων και τις σχετικές εποχικότητες, αν υπάρχουν.

Ακόμη, προτείνει προωθητικές ενέργειες, αύξηση σημείων ή αλλαγή στρατηγικής, ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα αναπλήρωσης στο ράφι, αν αυτό κρίνεται ότι χρειάζεται.

«Γνωρίζουμε επακριβώς τους μηχανισμούς που χρησιμοποιεί η κάθε αλυσίδα οργανωμένου λιανεμπορίου για κάθε αντίστοιχη ενέργεια και προτείνουμε τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες, τις οποίες η ομάδα μας φροντίζει να υλοποιεί αποτελεσματικά στο σημείο πώλησης», επεσήμανε ο κ. Παπαθανασίου.

Το «όπλο» της χρήσης προηγμένης τεχνολογίας
Η Access One έχει έναν πολύτιμο συνεργάτη στην παροχή των υπηρεσιών της. Πρόκειται για το λογισμικό Regate Effective, ιδιοκτησίας της εταιρείας SoftOne, το οποίο επεκτείνει την ανάγκη αυτοματοποίησης της δυναμικής πωλήσεων και απευθύνεται σε ομάδες πωλήσεων και merchandising.

Η Access One έχει τροποποιήσει το πρόγραμμα ακριβώς επάνω στις ανάγκες της (tailor-made παραμετροποίηση), συμπεριλαμβάνοντας την τυπολογία κάθε καταστήματος στις ρυθμίσεις. Οι καταγραφές του Regate Effective περιλαμβάνουν ακόμη τον ακριβή αριθμό αποθεμάτων σε ράφι και αποθήκη, αποθέματα επιπλέον (extra) προβολών, θέση προϊόντος στο ράφι, «πρόσωπα» του κάθε προϊόντος στο ράφι, τιμή ραφιού και σχόλια για οποιαδήποτε καταγραφή ενεργειών ανταγωνισμού. Κατόπιν, παραδίδονται εβδομαδιαίες αναλυτικές εκθέσεις (reports) στον κάθε πελάτη. «Χρησιμοποιούμε dedicated άτομα για shared υπηρεσίες», συνόψισε ο κ. Παπαθανασίου.

Εορτάζοντας τα 20 χρόνια λειτουργίας της, η εταιρία λάνσαρε τη νέα της υπηρεσία, Merch rep, η οποία μέσω της αποκλειστικής εφαρμογής δικής της ιδιοκτησίας, AccessOne App, δίνει άμεση πληροφόρηση στους πελάτες για κάθε εξέλιξη που λαμβάνει χώρο στο σημείο πώλησης.

Οι συνεργασίες που διατηρεί η Access One
Η Access One απευθύνεται κυρίως σε μικρομεσαίες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις που τοποθετούν προϊόντα σε αλυσίδες του ελληνικού οργανωμένου λιανεμπορίου και οι σχετικές συνεργασίες υλοποιούνται είτε μέσω παροχής υπηρεσιών, είτε μέσω εμπορικής αντιπροσώπευσης, όπως εξήγησε στο FOODReporter ο κ. Παπαθανασίου.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Shared Outsourcing Merchandising της εταιρείας Access One είχε λάβει το bronze βραβείο στα Super Market Awards 2023, στην κατηγορία τωn επιχειρήσεων προμηθευτών που παρέχουν λύσεις και υπηρεσίες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter