Με 150 καταστήματα AB Shop & Go στην «φαρέτρα» της, η ΑΒ Βασιλόπουλος έρχεται με διάθεση εξωστρέφειας στη Διεθνή Έκθεση KEM Franchise στο MEC Παιανίας, από τις 3 έως τις 5 Μαρτίου 2023. «Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε σύνολο τουλάχιστον τα 200 καταστήματα AB Shop & Go μέσα στο 2023» απαντάει σε σχετική ερώτηση στο FOODReporter ο Ευάγγελος Τσομάκης, Περιφερειακός Διευθυντής Franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο κ. Τσομάκης αναφέρει ότι στην ΑΒ αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για τη δημιουργία ενός νέου καταστήματος AB Shop & Go. «Προσφέρουμε την δυνατότητα σε ανθρώπους που έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία, να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα και να δημιουργήσουν το δικό τους ΑΒ» συμπληρώνει ο ίδιος. Καθώς η δανειοδότηση γίνεται για δέκα χρόνια από την στιγμή που υπογράφεται το συμβόλαιο με τον επιχειρηματία, ένα αποδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει το κατασκευαστικό και το εξοπλιστικό μέρος ενός καταστήματος, ανάλογα με την επένδυση αυτή, χωρίζεται σε δέκα χρόνια με μηνιαίες δόσεις. «Ο υποψήφιος επιχειρηματίας θα πρέπει να διαθέτει μικρό κεφάλαιο κίνησης και, παράλληλα, η ΑΒ αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για δέκα έτη χωρίς επιπρόσθετες επιβαρύνσεις» αναφέρει ο Περιφερειακός Διευθυντής Franchise.

Καθώς η ΑΒ Βασιλόπουλος πιστεύει πολύ στο συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο ξεκίνησε πολύ δυναμικά, επενδύει αρκετά πάνω σε αυτό, σύμφωνα με τον κ. Τσομάκη. «Το πρώτο δίμηνο του 2023 έχει ξεκινήσει αρκετά δυναμικά όσον αφορά στην ανάπτυξη του AB Shop & Go. Ευελπιστούμε ότι έτσι θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες» σχολιάζει.

Σημειώνεται δε, το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζει ότι η επιτυχία ενός καταστήματος franchise στηρίζεται κατά μεγάλο μέρος στην επιλογή σωστής τοποθεσίας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον οδηγό των ενδιαφερόμενων franchisees της ΑΒ, διενεργείται ολοκληρωμένη μελέτη αξιολόγησης σημείου, στην οποία λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η εμπορική δυναμική του σημείου, η κυκλοφοριακή κατάσταση και η πληθυσμιακή πυκνότητα, η σύνθεση πληθυσμού και μέσου νοικοκυριού και η ύπαρξη τοπικού ανταγωνισμού (αλυσίδων super – market, καθώς και μικρότερων εξειδικευμένων καταστημάτων στην περιοχή). «Προσπαθούμε να βρούμε μέρη και χώρους όπου βρίσκονται στο κέντρο μιας πυκνοκατοικημένης γειτονιάς» συμπληρώνει ο Ευάγγελος Τσομάκης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter