Τη στιγμή που ο ηγέτης του βρετανικού λιανεμπορίου χάνει μερίδιο αγοράς λόγω των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, η γερμανική εκπτωτική αλυσίδα Aldi κερδίζει έδαφος.

[Ηνωμένο Βασίλειο] Τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου δείχνουν αύξηση πωλήσεων κατά 25%. Η επιστροφή στην κερδοφορία της Aldi ξεκίνησε πέρυσι, καθώς η πίεση της οικονομικής κρίσης επί των καταναλωτών τους οδήγησε στην «αγκαλιά» των discounters.

Η κρίση ευνόησε και την αντίπαλη δύναμη, τη Lidl, που είδε και αυτή τις πωλήσεις της να αυξάνονται. Σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Worldpanel, η οποία κατέγραψε και τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Βρετανών (κάνουν περισσότερες επισκέψεις στα καταστήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα προϊόντα κάθε φορά), το μερίδιο της Tesco έπεσε από 30,8% σε 30,4% την προηγούμενη χρονιά, ενώ αντίστοιχα τα μερίδια της Aldi και της Lidl αυξήθηκαν από 5,3% σε 6%.

Η πιο πρόσφατη έρευνα Kantar Worldpanel έδειξε πως η Aldi αναπτύσσεται με ρυθμό πέντε φορές ταχύτερο από το σύνολο της αγοράς, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 25,6% σε περίοδο 3 μηνών (έως τις 4 Σεπτεμβρίου). Ο εντυπωσιακός αυτός ρυθμός φαίνεται ακόμη μεγαλύτερος συγκρινόμενος με το 3% του ρυθμού ανάπτυξης της Tesco.