Η νέα επικοινωνία της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη, με αφορμή των εορτασμό για τα 150 χρόνια διαδρομής της στην Ελλάδα, στηρίζεται στο concept ενός συμβολικού ταξιδιού στον χρόνο.

Σε αυτό το ταξίδι στον χρόνο, παρακολουθούμε μια σειρά από ζωντανές και ζεστές αναμνήσεις, που ξεκινούν από το παρελθόν και φτάνουν στο σήμερα. «Ο ξεναγός μας σ’ αυτό το ταξίδι», δηλώνει η εταιρεία που δημιούργησε την καμπάνια για λογαριασμό της Kraft Foods, «αποκαλύπτεται πανηγυρικά στο τέλος. Μας είναι οικείος και αναμφίβολα συνδεδεμένος με την αίσθηση των αναμνήσεων αυτών. Η αποκάλυψή του μας χαρίζει το ζεστό χαμόγελο της οικειότητας, το χαμόγελο της συνάντησης με κάποιον που νιώθεις δικό σου. Δεν είναι άλλος από τη σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, μέσα στη συσκευασία της οποίας διαδραματίζεται -όπως τελικά αποκαλύπτεται- κάθε σκηνή της ιστορίας μας.

 Πίνακας 1: Σοκολάτες –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. 2010  Ιαν. 2010
 Lacta γάλακτος  –  105,7
 Παυλίδης γάλακτος  53,73  77,51
 Kinder Bueno  96,46  72,52

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Σοκολάτες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. 2010  Ιαν. 2010
 Τηλεόραση  386,12  366,44
 Ραδιόφωνο  51,3  43,69
 Περιοδικά  51,29  43,69
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  454,54  438,36

 Πηγή: Media Services SA

Η συσκευασία της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη αποτελεί άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο. Η εικόνα της παραμένει απαράλλαχτη στο βάθος του χρόνου και για αυτό η χρησιμοποίησή της σαν δημιουργικό όχημα απογειώνει τη διαχρονική αξία του προϊόντος και της μάρκας. Με αυτόν τον λυρικό τρόπο, από μια εικαστική απεικόνιση οικείων σκηνών και συναισθημάτων που ζωντανεύουν μέσα σε ένα γεμάτο μπλε, θεατρικό σκηνικό, η Bold Ogilvy δημιούργησε τη νέα καμπάνια της σοκολάτας Υγείας Παυλίδης για τον εορτασμό ενός ταξιδιού που ξεκίνησε πριν από 150 χρόνια».

Info
Πελάτης:
Kraft Foods
Προϊόν: Υγείας Παυλίδη
Δημιουργός: Bold Ogilvy
Μέσα προβολής: Τηλεόραση
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Από 31/1/11 και για όλο το 2011.