Ο James Borg στο βιβλίο του «Επιρροή. Η τέχνη να πείθεις», ξεκινώντας από τον Αριστοτέλη και φτάνοντας στα πορίσματα των πιο πρόσφατων ερευνών, δίνει έναν ολοκληρωμένο και συνάμα απλό οδηγό που μας μυεί στην τέχνη της επιρροής.

Με πρωτότυπες τεχνικές και ασκήσεις μάς δείχνει: τρόπους να διατηρούμε την προσοχή των συνομιλητών μας αμείωτη, την αξία της ενεργητικής ακρόασης και της γλώσσας τους σώματος, εργαλεία για την ενίσχυση της μνήμης, τη δύναμη των λέξεων και πώς να τις χρησιμοποιούμε προς όφελός μας, τα μυστικά των επιτυχημένων διαπραγματεύσεων και τις μεθόδους χειρισμού «δύσκολων» ανθρώπων.

Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται τα κυριότερα στάδια εξέλιξης της οικονομικής κοινωνίας, με αφετηρία τα βάθη της Ιστορίας, όταν το ζήτημα της επιβίωσης της κοινωνίας απασχόλησε για πρώτη φορά τον άνθρωπο. Στη συνέχεια, οι συγγραφείς περνούν στην οικονομική οργάνωση των κοινωνιών της Αρχαιότητας, της Ρωμαϊκής Εποχής και του Μεσαίωνα, στην ανάδυση της κοινωνίας της αγοράς, του πρώιμου καπιταλισμού και της Βιομηχανικής Επανάστασης, της Μεγάλης Ύφεσης, της ανόδου του δημόσιου τομέα.

Περαιτέρω, παρουσιάζεται η εμφάνιση του σύγχρονου καπιταλισμού στην Ευρώπη, με την άνθηση και την παρακμή του, σκιαγραφείται η άνοδος και η πτώση του σοσιαλισμού, αναλύεται το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και οι αλλαγές που αυτό επέφερε στην παγκόσμια οικονομία.

Η ελληνική έκδοση του βιβλίου αποτελεί μετάφραση της 12ης αμερικανικής έκδοσης, στην οποία περιλαμβάνονται οι πιο πρόσφατες εξελίξεις στο παγκόσμιο οικονομικό στερέωμα, όπως η εκρηκτική ανάπτυξη της Κίνας, οι κοινωνικές και δημογραφικές πιέσεις που επιφέρει το μεταναστευτικό φαινόμενο, ο νεοφιλελευθερισμός, οι υπεργολαβίες υπηρεσιών (outsourcing) από τις ανεπτυγμένες προς τις αναπτυσσόμενες χώρες και οι επιπτώσεις τους στο εργασιακό καθεστώς κλπ.

Ο James Borg εργάζεται ως ψυχολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων με ειδίκευση στις επικοινωνιακές δεξιότητες, το μάνατζμεντ και την επιχειρηματική ανάπτυξη. Διαθέτει σημαντική εμπειρία στους τομείς της διαφήμισης, των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της δημοσιογραφίας. Στα σεμινάριά του ασχολείται με την πειθώ, την ενίσχυση της μνήμης και τη θετική ψυχολογία.

INFO: Συγγραφέας: James Borg, Εκδόσεις: Κριτική, Σειρά: Business & Management, Χρόνος έκδοσης: 2010, Σελίδες: 360, Διαστάσεις: 14Χ21, Τιμή: 29 ευρώ, ISBN: 978-960-218-618-3.