Το περιοδικό σελφ σέρβις έχει εγκαινιάσει από τη νέα χρονιά την έκδοση της σειράς ειδικών ενθέτων με τίτλο «Special Reports by Self Service», τα οποία κυκλοφορούν μαζί με το κυρίως τεύχος και είναι αφιερωμένα σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και σε επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.

Στο ένθετο που θα συνοδεύει το τεύχος Ιουνίου (Νο 396) του σελφ σέρβις (κυκλοφορεί τέλος Ιουνίου) θα παρουσιαστούν τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν την τελευταία 10ετία στην ελληνική αγορά και επιλέγονται από τις εταιρείες ως τα πλέον επιτυχημένα.

Κριτήριο επιλογής του προϊόντος κάθε κατηγορίας από την εταιρεία είναι η κατάκτηση εκ μέρους του σημαντικού μεριδίου στην αγορά, η δημιουργία μιας νέας κατηγορίας με το λανσάρισμά του και η ιδιαίτερη θέση που κατέχει μέχρι σήμερα στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Μιλάμε για τα προϊόντα που οι επιχειρήσεις παρουσίασαν στο καταναλωτικό κοινό κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που μας έφερε στον νέο αιώνα και απέδειξαν από τη πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός τους πώς ήρθαν για να μείνουν. Τα προϊόντα αυτά κέρδισαν μερίδια στην κατηγορία τους ή δημιούργησαν μια νέα κατηγορία και εξακολουθούν μέχρι σήμερα να αποτελούν για τους καταναλωτές σημείο αναφοράς στις αγορές τους και για τους λιανεμπόρους ένα σίγουρο «χαρτί» για την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Στο εν λόγω αφιέρωμα θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, οι οποίοι θα καταθέσουν τη δική τους άποψη για τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν από το 2000 μέχρι σήμερα και είχαν ιδιαίτερα θετική συμβολή στην ανάπτυξη των πωλήσεων της κατηγορίας τους, στη δημιουργία νέων κατηγοριών και στην προσέλκυση νέων καταναλωτών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ.

Θεωρούμε πως η νέα αυτή εκδοτική μας πρωτοβουλία σας δίνει τη δυνατότητα μιας ακόμη πιο στοχευμένης προβολής-παρουσίασης των προϊόντων που κατά τη γνώμη σας ξεχώρισαν περισσότερο στην εν λόγω δεκαετία και σας προτείνουμε τη συμμετοχή σας στο ειδικό ένθετο.

Προτείνουμε την παρουσίαση του προϊόντος που θεωρείτε πως είναι για την εταιρεία σας το hit της δεκαετίας στην κατηγορία του, με τη μορφή publi, το οποίο θα συνοδεύεται από τη διαφημιστική σας καταχώριση, στο οποίο θα περιγράφετε:
• Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος και την ημερομηνία του πρώτου του λανσαρίσματος
• Τα στοιχεία πωλήσεων που επιβεβαιώνουν πως το εν λόγω προϊόν κατέκτησε από τη στιγμή της παρουσίασής του την προτίμηση των καταναλωτών
• Τα σημερινά στοιχεία που επιβεβαιώνουν πως το προϊόν εξακολουθεί να ξεχωρίζει από άποψη πωλήσεων
• Τα λανσαρίσματα που ακολούθησαν το λανσάρισμα ενός κωδικού που δημιούργησε μια νέα κατηγορία ή που διεύρυνε την ήδη υπάρχουσα
• Τη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθήσατε για την υποστήριξή του
• Ιδιαίτερες διαφημιστικές καμπάνιες που εντυπώθηκαν στην μνήμη των καταναλωτών και συνέβαλαν στην επιτυχία του
• Προωθητικές ή άλλες ενέργειες που το στήριξαν
• Κοινές πρακτικές που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το λιανεμπόριο
• Τη σημερινή πρόταση του προϊόντος
• Τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων.

Αυτή η πρωτοβουλία μας αποτελεί μια επιπλέον ευκαιρία στοχευμένης προβολής των προϊόντων και της εταιρείας σας στο αναγνωστικό κοινό του σελφ σέρβις, το οποίο κυκλοφορεί κάθε μήνα σε 5.000 αντίτυπα και διαβάζεται από υψηλόβαθμα στελέχη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (διευθύνοντες συμβούλους, αγοραστές, υπεύθυνους μάρκετινγκ κλπ), και των επιχειρήσεων-προμηθευτών τους, από στελέχη υπηρεσιών που σχετίζονται με τον κλάδο του λιανεμπορίου (τράπεζες, εταιρείες πληροφορικής, συμβούλων επιχειρήσεων, ερευνών κλπ), από εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, οι οποίοι μελετούν τον κλάδο του λιανεμπορίου κά.

Μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα μεταξύ των κλαδικών εντύπων
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα (Μάρτιος 2010) που πραγματοποίησε η εταιρεία Global Link με στόχο τη διερεύνηση της αναγνωσιμότητας και την αξιολόγηση του σελφ σέρβις από τους αναγνώστες του, το σελφ σέρβις έχει τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα συγκρινόμενο με αντίστοιχα περιοδικά του κλάδου (96%), χαίρει ιδιαίτερης εμπιστοσύνης μεταξύ των αναγνωστών του (84%) και έχει τη μεγαλύτερη χρήση για διαφημιστικούς σκοπούς (81%) τη στιγμή που το ποσοστό του αμέσως επόμενου ανταγωνιστικού εντύπου είναι 61%.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, σχετικά με την διαφήμισή σας, επικοινωνήστε με την υπεύθυνη διαφήμισης:
Κατερίνα Μπουσμπουκέα,
Τηλ.: 210 661 7777, εσωτ.128,
Email:
[email protected]