Η Procter & Gamble και η Wal-Mart ενώνουν τις δυνάμεις τους και συντάσσονται στην προσπάθεια για τη δημιουργία τηλεοπτικών σποτ περισσότερο φιλικών στην οικογένεια.

[ΗΠΑ] Καρπός αυτής της συνεργασίας των δύο διαφημιστικών κολοσσών είναι η παραγωγή «Τα μυστικά του βουνού», μια δίωρη τηλεταινία που θα προβληθεί από το NBC στις 16 Απριλίου, και η οποία διαπραγματεύεται τις αξίες της παράδοσης. Η P&G ηγείται της παραγωγής της ταινίας, η οποία εκτιμάται ότι θα κοστίσει γύρω στα 4,5 εκατ. δολάρια. Η Wal-Μart έχει συμμετάσχει σε ορισμένα από τα γενικά έξοδα της ταινίας, ενώ έχει παραχωρήσει στην P&G το δικαίωμα να προβάλλεται ως κύριος χορηγός.

Έχει, επίσης, αναλάβει να διαφημίζει τα «Μυστικά του βουνού» στα 3.700 καταστήματα του δικτύου της, καθώς και να διανέμει το σχετικό DVD. Διαφημιστικά μηνύματα των δύο εταιρειών θα προβάλλονται στα διαλείμματα της ταινίας, ενώ οι μάρκες των προϊόντων θα παρουσιάζονται ενσωματωμένες και στην πλοκή της ταινίας. Η P&G και η Wal-Mart είναι μέλη της Alliance for Family Entertainment (Συμμαχία για την Ψυχαγωγία της Οικογένειας), που ιδρύθηκε από τον Εθνικό Σύνδεσμο Διαφημιστών το 1998, και έχει επίσης μέλη τη Unilever, την Kraft κλπ.