Έρευνα της Asda έδειξε ότι η τελευταία γενιά παιδιών έστρεψε τα νώτα της στην κλασική λογοτεχνία, καθώς το 17% απάντησε ότι ο Φέιγκιν, αγαπημένος ήρωας από τον Όλιβερ Τουίστ, είναι ποδοσφαιριστής και ένα 6% ότι το «20 χιλιάδες λεύγες υπό τη θάλασσα» είναι τίτλος της αυτοβιογραφίας του παρουσιαστή του αγγλικού Χ-Factor.

[ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ] Σημειωτέον, περίπου τα μισά από τα παιδιά που ρωτήθηκαν αναφέρθηκαν στην αυτοβιογραφία του David Beckham. Σε ερώτηση σχετική με το Moby Dick, ένα 40% απάντησε ότι ο Moby Dick είναι ποπ σταρ, ένα άλλο 40% εξερευνητής και μόνο το 16% απάντησε ότι είναι φάλαινα. Αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας, η Asda σκοπεύει να πραγματοποιήσει τη Μεγάλη Καμπάνια Βιβλίου, μια in-store ενέργεια, στο πλαίσιο της οποίας στα ράφια της αλυσίδας θα πωλούνται κλασικά μυθιστορήματα σε χαμηλές τιμές -τα περισσότερα δεν θα ξεπερνούν τις 3 λίρες.