Η Aldi είναι η πρώτη αλυσίδα λιανεμπορίου που δημιούργησε ένα micro-site με θέμα την προστασία του δέρματος.

[ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ] Με στόχο την προώθηση μιας νέας κρέμας περιποίησης προσώπου, της Lacura Wrinkle Stop, που διατίθεται αποκλειστικά από τα καταστήματα της Aldi σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, η αλυσίδα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του www.wrinklestop.co.uk να ανεβάσουν μια φωτογραφία τους και πατώντας ένα πλήκτρο να δουν πώς θα δείχνουν ύστερα από αρκετές δεκαετίες. Το site δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να στείλουν τη φωτογραφία τους σε φίλους, μέσω Facebook. Ο υπεύθυνος αγορών του τμήματος καλλυντικών της Aldi υποστηρίζει πως η διαδικασία γήρανσης είναι ένα θέμα που ερεθίζει τη φαντασία μας και δηλώνει ότι με αυτό το site η εταιρεία του θέλει να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές στο θέμα της περιποίησης της επιδερμίδας τους, κάνοντάς τους ταυτόχρονα συμμέτοχους σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.