«Υπάρχει ζωή μετά… την CARREFOUR και τη WAL MART; Ποιες στρατηγικές κινήσεις πρέπει να γίνουν από τις τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκειμένου να εξελιχθούν στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον της Νέας Οικονομίας; Τι ευκαιρίες ανάπτυξης υπάρχουν για τη μικρομεσαία λιανεμπορική επιχείρηση (ΜΜΕ);»

Με θέμα το ρόλο που καλείται να παίξει το λιανεμπόριο στην εποχή της Νέας Οικονομίας, πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιανουαρίου στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας Ημερίδα από την COMCENTER.

Έλληνες και ξένοι διακεκριμένοι ομιλητές εντόπισαν τα σημεία που πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα το ελληνικό λιανεμπόριο, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει με επιτυχία στις προκλήσεις που προβάλουν, συχνά απειλητικά, σε επίπεδο οργάνωσης και βελτίωσης της λειτουργίας και ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης στην εποχή των νέων τεχνολογιών και της καινοτομίας. Οι προκλήσεις αυτές επαυξάνουν, λόγω της εντεινόμενης παγκοσμιοποίησης του εμπορίου, αλλά και της εισαγωγής του ευρωπαϊκού νομίσματος στη ζωή των ελληνικών επιχειρήσεων.

Ο προβληματισμός που αναπτύχθηκε από τους ομιλητές, αλλά και από τους συμμετέχοντες στα πάνελ επιχειρηματίες και στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας, μεταφέρεται στα βασικά του σημεία στις σελίδες που ακολουθούν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΒΛΕΠΕ ΤΕΥΧΟΣ 290 σελ.66-80