Οι ξηροί καρποί, οι σοκολάτες και τα μπισκότα είναι τα αγαπημένα σνακ των Ελλήνων καταναλωτών, με τα πατατάκια και τις ενεργειακές μπάρες να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα των προτιμήσεων, σύμφωνα με έρευνα της Wisdrop για τις συνήθειες των Ελλήνων ως προς το φαγητό. Ειδικότερα, σε σχετική ερώτηση, το 78,5% των ερωτηθέντων ανέφερε πως το τελευταίο 12μηνο είχε καταναλώσει ξηρούς καρπούς, έναντι ποσοστού 76,1% για τις σοκολάτες και 72,9% για τα μπισκότα. Το ποσοστό αυτων που τον τελευταίο χρόνο κατανάλωσαν πατατάκια διαμορφώνεται στο 70%, ενώ για τις ενεργειακές μπάρες πέφτει στο 59,9%.

Χάνουν έδαφος food bloggers και εκπομπές μαγειρικής
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα της Wisdrop είναι ότι, όσον αφορά στις πηγές από τις οποίες αντλούν πληροφορίες για το φαγητό οι Έλληνες, οι food bloggers και οι εκπομπές μαγειρικής φαίνονται να χάνουν έδαφος, καθώς περισσότεροι εμπιστεύονται πλέον περισσότερο τις αναζητήσεις στο Google και τους φίλους τους.

Πάντως, κάτι για το οποίο οι Έλληνες δε δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι οι διατροφικές επισημάνσεις: σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές δε γνωρίζουν το σύστημα Nutri-Score, ενώ πολύ λίγοι είναι αυτοί που διαβάζουν τις διατροφικές επισημάνσεις στα τρόφιμα πριν τα αγοράσουν.

Σημειώνεται ότι η έρευνα της Wisdrop πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 800 ατόμων τον περασμένο Οκτώβριο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter