Ανάπτυξη των εξαγωγών άνω του +25% αναμένει για το 2022 η Φάρμα Κουκάκη, η οποία, στο πλαίσιο του εξωστρεφούς της χαρακτήρα, συμμετείχε φέτος στην έκθεση SIAL Paris παρουσιάζοντας τα βραβευμένα βάσει του International Taste Institute of Brussels προϊόντα Στραγγιστά Γιαούρτια, καθώς επίσης και τα εξαιρετικής ποιότητας και γεύσης Κεφίρ της.

Bασικότερες αγορές-στόχους για την εταιρεία αποτελούν η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία, ενώ πλέον των ευρωπαϊκών αγορών, σημαντικές αγορές αποτελούν αυτές της Νότιας Κορέας, του Ισραήλ, αλλά και της Μέσης Ανατολής (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία). Ήδη μάλιστα πρόσφατα η Φάρμα Κουκάκη κατάφερε να ξεκινήσει τη διάθεση των προϊόντων της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Σημειώνεται ότι η Φάρμα Κουκάκη πραγματοποιεί σήμερα εξαγωγές σε περισσότερες από 20 χώρες παγκοσμίως.

Στόχος η διατήρηση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης των εξαγωγών
Ο εξαγωγικός στόχος της εταιρείας για το 2022 είναι η διατήρηση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης των εξαγωγών αντίστοιχα με το 2021, με την ουσιώδη διαφορά όμως, ότι πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη το δυσχερές περιβάλλον λόγω της ενεργειακής κρίσης, του πληθωρισμού και του ενδεχόμενου περιορισμού της καταναλωτικής δαπάνης για υψηλότερης αξίας τρόφιμα. Η αύξηση του παραγωγικού κόστους και του πληθωρισμού παγκοσμίως και η συνακόλουθη ανατίμηση των τιμών επιβάλουν την ανάγκη λεπτομερούς σχεδιασμού και προσεκτικής υλοποίησης των πλάνων ανάπτυξης της εταιρείας.

Τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας
Όσον αφορά στα επενδυτικά σχέδια της Φάρμας Κουκάκη, οι προγραμματισμένες επενδύσεις αφορούν σε επένδυση 4,998 εκατ. ευρώ για μείωση ενέργειας και πλαστικού που σχετίζονται με τις φιάλες γάλακτος και την επισυσκευασία γιαούρτης. Παράλληλα, υπάρχει πλάνο επένδυσης ύψους 3,124 εκατ. ευρώ για αντικατάσταση του λεβητοστασίου, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και του ενεργειακού́ αποτυπώματος της εταιρείας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter