Εκσυγχρονισμό του εργοστασίου της μέσα στο 2023, μέσω επενδυτικού σχεδίου που αναμένεται σύντομα να ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, ετοιμάζει η ΒΙΟΣΑΛ. Η επένδυση αφορά κυρίως την απόκτηση καινούριου, σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού και την κατασκευή εγκαταστάσεων αποθήκευσης πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας, στα σταθερά πρότυπα καθετοποίησης της παραγωγής που ακολουθεί η ΒΙΟΣΑΛ.

Η ΒΙΟΣΑΛ αποτελεί, άλλωστε, μια κατά βάση εξαγωγική εταιρεία σε όλα τα προηγούμενα χρόνια, με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 60% του συνολικού ετήσιου τζίρου της.

«Ο σχεδιασμός της ανάπτυξης της εταιρείας προχωράει, επειδή υπάρχουν σταθερές και στοχευμένες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται: Στη Μεγάλη Βρετανία, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία θα γίνουν σύντομα νέες επισκέψεις για συνέχιση των συνεργασιών. Το κριτήριο που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης είναι οι πιστοποιήσεις. Πέρα από την πιστοποίηση ISO2000, η ΒΙΟΣΑΛ κατέχει και τα πιστοποιητικά ασφάλειας τροφίμων IFS και BRC», δηλώνει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Νικόλαος Καψάλης.

Σε πανελλήνιο επίπεδο, η ΒΙΟΣΑΛ βρίσκεται στα καταστήματα My Market και στα METRO Cash & Carry, όπου έχει διαθέσιμο προς τον καταναλωτή όλο το κωδικολόγιό της, τόσο σε χύμα όσο και σε συσκευασμένες σαλάτες και σε τοπικό επίπεδο, βρίσκεται σε όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Έλληνες και μουσουλμάνοι αναγνωρίζουν τη γεύση και την αίσθηση της σαλάτας
«Κύριες χώρες εξαγωγών στον κλάδο της σαλάτας αποτελούν η Γερμανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία. Η ελληνική διασπορά, αλλά και το μουσουλμανικό στοιχείο στις παραπάνω χώρες έχουν θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις μας. Πρόκειται για γεύσεις Ανατολής, τις οποίες οι μουσουλμάνοι τις γνωρίζουν καλά, τις ζητούν και θα συνεχίσουν να τις ζητάνε», αναλύει ο κ. Καψάλης. Μέσα στους πιο δημοφιλείς κωδικούς εξαγωγών βρίσκονται το τζατζίκι, η μελιτζανοσαλάτα και η ταραμοσαλάτα. Η ΒΙΟΣΑΛ αναμένεται να εμφανίσει αυξημένο όγκο πωλήσεων στα αποτελέσματα που θα ανακοινώσει για το εννεάμηνο του 2022.

Επειδή υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τις σαλάτες της ΒΙΟΣΑΛ στη Μέση Ανατολή, στις επόμενες άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας μετά τη SIAL Paris 2022, βρίσκεται και η συμμετοχή με περίπτερο στην έκθεση Gulfood 2023, η οποία θα διεξαχθεί τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους, στο World Trade Centre του Ντουμπάι. «Στην προηγούμενη έκθεση του Ντουμπάι γυρίσαμε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με κλεισμένες και έτοιμες συμφωνίες, οι οποίες όμως δεν τελεσφόρησαν εξαιτίας του παγκόσμιου ξεσπάσματος της πανδημίας του κορωνοϊού», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Καψάλης. Η εταιρεία αυτές και ακόμη περισσότερες συμφωνίες ως αποτέλεσμα της έκθεσης του Ντουμπάι περιμένει για το 2023.

Εξάλλου, ο εμπορικός διευθυντής της ΒΙΟΣΑΛ αποκαλύπτει ότι και στη SIAL Paris 2022 επιβεβαιώθηκε ξανά το ενδιαφέρον για τις σαλάτες της εταιρείας από τις χώρες του Κατάρ, του Ντουμπάι και του Βιετνάμ. «Οι έμποροι αυτών των χωρών εμπιστεύονται τις επιχειρήσεις που γνωρίζουν πώς να κάνουν εξαγωγές, κάτι που στη ΒΙΟΣΑΛ κάνουμε επιτυχημένα εδώ και 37 χρόνια», εξηγεί με υπερηφάνεια ο κ. Καψάλης. «Η ποιοτική σταθερότητα, η συνέπεια των παραδόσεων και ο συνεχής εκσυγχρονισμός αποτελούν βασικά στοιχεία για την πετυχημένη εξαγωγική πορεία κάθε εταιρείας. Η ΒΙΟΣΑΛ προσπαθεί πάντα να προβλέπει τις απαιτήσεις της αγοράς και να ανταποκρίνεται άμεσα», καταλήγει.

Η ΒΙΟΣΑΛ προχωρά στην ανάπτυξη της εξαγωγικής της πορείας, σταθερά και στοχευμένα. Η φιλοσοφία του ιδρυτή της εταιρείας, Γιώργου Ζαραμπούκα, που εκφράζεται με τη στάση «δημιουργήστε φίλους κι όχι απλούς συνεργάτες» εξακολουθεί να διακατέχει την εταιρεία 20 σχεδόν χρόνια μετά το θάνατό του.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter