Μέσω του μοντέλου franchising και με την ονομασία My market Local, τα My market κάνουν και επισήμως την είσοδό τους στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς. Αναλυτικά, για την ανάπτυξη του δικτύου των My market Local, η εταιρεία εισέρχεται στο χώρο του franchising και κάθε νέος franchisee, με μικρό αρχικό κεφάλαιο, παραλαμβάνει ένα κατάστημα που λειτουργεί στα πρότυπα, τις αρχές και τη σχέση εμπιστοσύνης των εταιρικών καταστημάτων.

Η εταιρεία θα χρηματοδοτεί το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κατάστημα και παράλληλα, μέσω καθοδήγησης, θα στηρίζει τους επιχειρηματίες στα πρώτα τους βήματα. Η απόφαση της εταιρείας είναι μία στρατηγική κίνηση επέκτασης του δικτύου της, η οποία στοχεύει σε ανάπτυξη 280 σημείων σε όλη την Ελλάδα σε βάθος δεκαετίας, ενώ για το πρώτο διάστημα, το πλάνο ανάπτυξης επικεντρώνεται στην Αττική.

Σημειώνεται ότι το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του 2ου My market Local στην Καλλιθέα. Όπως είχε αναφέρει προ μηνών ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Metro, Αριστοτέλης Παντελιάδης, το κατάστημα της Κυψέλης λειτούργησε πιλοτικά, προετοιμάζοντας το έδαφος για την ανάπτυξη της αλυσίδας στην κατηγορία με τη λογική του franchising.

Ο στόχος που έχει τεθεί είναι η λειτουργία 86 τέτοιων καταστημάτων μέσα σε τρία χρόνια, και 290 καταστημάτων σε βάθος δεκαετίας. Όπως ανέφερε ο κ. Παντελιάδης, ο ετήσιος τζίρος αυτών των καταστημάτων κυμαίνεται γύρω στα 750.000 ευρώ το χρόνο, όταν ένα «κανονικό» σούπερ μάρκετ έχει τζίρο 2-5 εκατ. ευρώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter