Με αφορμή τη διοργάνωση της φετινής διεθνούς έκθεσης Gulfood 2022 που πραγματοποιείται στο World Trade Center, στο Ντουμπάϊ, το FOODReporter παρουσιάζει ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετέχουν επίσημα στην έκθεση, με στόχο την εξωστρέφεια και την αύξηση των εξαγωγών.

Σημειώνεται ότι την διοργάνωση της επίσημης ελληνικής συμμετοχής έχει αναλάβει ο φορέας Enterprise Greece, που λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργείου Εξωτερικών.

Κάμπος Χίου: Ενίσχυση της εξωστρέφειας μέσω της Gulfood 2022
Η αύξηση των εξαγωγών στις χώρες του Κόλπου και τη Μέση Ανατολή, αλλά και η επέκταση σε αναδυόμενες αγορές της Ασίας, είναι ο βασικός στόχος της εταιρείας Κάμπος Χίου, η οποία και προσπαθεί να αυξήσει την εξωστρέφειά της με την συμμετοχή της στη φετεινή Gulfood 2022.

Όπως αναφέρει στο FOODReporter o CCO της εταιρείας, Γιάννης Τραντάλης, το 2021 άφησε για τον Κάμπο Χιου το ξεκάθαρο αποτύπωμα των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19. Καθώς ο χρόνος μεταξύ συμφωνίας και υλοποίησης μιας διεθνούς συμφωνίας είναι μεγάλος λόγω των πολύπλοκων διαδικασιών που χρειάζονται, το 2020 έκλεισε με τη κεκτημένη ταχύτητα της προ-covid-19 εποχής χωρίς να δείξει αυτό που θα επακολουθούσε το 2021.

Το ολοκληρωτικό πάγωμα πραγματοποίησης ταξιδιών κ συμμετοχής σε εκθέσεις σε συνάρτηση με το μούδιασμα των αγορών και μη διάθεσης λανσαρίσματος νεων προιόντων απο τους εισαγωγείς οδήγησε αρκετές εταιρείες – και τη δική μας – σε μια στασιμοτητα ή και κάμψη της πορείας πωλήσεων τους στο εξωτερικό το 2021, κάτι που είναι όμως απόλυτα κατανοητό.

Ευχόμενοι ότι η επαννεκίνηση των βασικών δραστηριοτήτων εξωστρέφειας είναι ήδη εδώ, προσδοκούμε τη περαιτέρω επέκταση της παρουσίας μας σε Χώρες στόχους της Μέσης κ Άπω Ανατολής όπου ήδη ο Κάμπος Χιου έχει σημαντικές συνεργασίες κ παρουσία, επισημαίνει ο Γιάννης Τράνταλης.

Προσπάθεια ενδυνάμωσης της παραγωγής
Αναφορικά με το ενδεχόμενο υλοποίησης νέων επενδύσεων για την κάλυψη της ζήτησης από την εσωτερική και τη διεθνή αγορά ο Γιάννης Τραντάλης διευκρινίζει ότι η εταιρεία διαθέτει 2 υπερσύγχρονες μονάδες εκχύμωσης κ ασηπτικής συσκευασίας Χυμών οι οποίες έχουν τη δυνατότητα υπερδιπλασιασμού της παραγωγικής μας ικανότητας. Έτσι, σε αυτή τη φάση περιορίζεται στη προσπάθεια ενδυνάμωσης της παραγωγής μας και όχι σε επιπλέον επενδύσεις μηχανολογικού εξοπλισμού.

Σε ότι αφορά τις νέεε κατηγορίες προϊόντων, ο κ. Τραντάλης αναφέρει ότι ο Κάμπος Χιου έχει λανσάρει τα τελευταία 10 χρόνια πρωτοποριακά προιόντα που μεγαλώνουν τις συνολικες πωλήσεις της Κατηγορίας και έχουν νόημα τόσο για το Λιανεμπόριο όσο και για τον Καταναλωτή.

Η πλήρης γκάμα χυμών απο μη συμπυκνωμένους χυμούς καθώς και το λανσάρισμα φρουτοποτών χωρίς ζάχαρη με ελάχιστες θερμίδες είναι μέσα σε αυτά. Παράλληλα, ο Κάμπος Χιου δημιουργησε μια ολόκληρη υποκατηγορία Λεμονάδων, η οποία αποτελεί τα προηγούμενα χρόνια ένα εξαιρετικό trend πωλήσεων στην Ελλάδα.

Σε αυτό το πλαίσιο, το R&D Τμήμα της εταιρείας δουλέυει πάνω σε νεες ιδέες που θα λανσαριστούν το προσεχές διάστημα και θα προσδώσουν ακόμη μεγαλύτερη αξία τόσο στη μάρκα όσο και στην κατηγορία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter