Σε συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, που γιόρτασαν 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας τους στην ελληνική αγορά, η εταιρεία Αλιμπινίσης, με επίσης μακρόχρονη παράδοση στα προϊόντα αρτοποιίας και έδρα την Εύβοια, προχώρησε στην υλοποίηση πρωτοβουλίας που αφορά το ζωντάνεμα των παιδικών πάρκων της βόρειας περιοχής του νησιού, που υπέστησαν σοβαρές καταστροφές από τις πρόσφατες πυρκαγιές.

Η επικοινωνία της καμπάνιας βασίζεται σε ένα δυναμικό οπτικό και ηχητικό υλικό που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην προσπάθεια αυτή κάθε φορά που αγοράζουν προϊόντα Αλιμπινίσης αποκλειστικά από τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, της εταιρείας Πέντε.

Η Seventy Nine Minds ανέλαβε την επικοινωνία αυτής της πρωτοβουλίας. Μελέτησε, σχεδίασε και υλοποίησε τη καμπάνια με μήνυμα «Γαλαξίας/Αλιμπινίσης, φτιάχνουν μαζί για τα παιδιά μας αναμνήσεις», με στόχο να τονίσει ότι «μαζί» μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα από ότι μόνοι, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά.