Με τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της η ΑΒ Βασιλόπουλος μίλησε για μια ακόμη χρονιά για τη μαγεία των εορτών, που πηγάζει από τον τρόπο που τις ζούμε μαζί με όσους αγαπάμε, στο γιορτινό τραπέζι. «Και για κάθε γιορτινό τραπέζι, ένας είναι ο προορισμός!

Τα καταστήματα ΑΒ και το ΑΒ Eshop, που έχουν ήδη βάλει τα γιορτινά τους και έχουν γεμίσει με αμέτρητες επιλογές, με ποιότητα και χαμηλές τιμές», δήλωνε η εταιρεία, απαριθμώντας τις προτάσεις που δημιούργησε φέτος τα Χριστούγεννα για τους πελάτες της, όπως «η ποικιλία από εκλεκτά κρεατικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τυριά, αλλαντικά και delicatessen, κρασιά για να συνοδεύσουν κάθε ευχή, χριστουγεννιάτικα γλυκά με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη, ιδέες για γιορτινά μενού μέσα από το Χριστουγεννιάτικο τεύχος του AB Food Stories, του οποίου τα έσοδα από τις πωλήσεις προσφέρονται για καλό σκοπό».

Και φυσικά, υπενθύμισαν το Δώρο Αγάπης, που βρέθηκε για έκτη συνεχή χρονιά σε 180 καταστήματα ΑΒ και στο AB Eshop, και πρόσφερε λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων στον Σύλλογο «Φλόγα» για τα παιδιά που πάσχουν από νεοπλασματική ασθένεια.