Με τη νέα της καμπάνια η Lidl Ελλάς προσκαλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν καλύτερα το συσκευασμένο κρέας και το συσκευασμένο ψάρι, παρουσιάζοντάς τους τεκμηριωμένες αλήθειες.
Η καμπάνια, που παρουσιάζεται σε όλα τα μέσα, στέλνει το μήνυμα «Στα Lidl παίρνουμε το φρέσκο κρέας και ψάρι στα σοβαρά» και με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών που έχουν πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, μιλά για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της η αλυσίδα.
«Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει», σημειώνει η εταιρεία, εστιάζοντας στο φαγητό και στο ταξίδι που κάνει κάθε κομμάτι κρέας και κάθε φρέσκο ψάρι πριν φτάσει στο τραπέζι. «Όλη αυτή η αφήγηση γίνεται με έναν ατμοσφαιρικό τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει το φαγητό με μια καλλιτεχνική απόδοση, ώστε να στηρίξει απόλυτα το βασικό μήνυμα «παίρνουμε το φρέσκο κρέας και το φρέσκο ψάρι στα σοβαρά», τονίζει.
Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Cream, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions, σε σκηνοθεσία Danny & Loco. Την παραγωγή του still content έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.