Έχοντας σε εξέλιξη ένα δυναμικό πλάνο επέκτασης του δικτύου των καταστημάτων της και πρόβλεψη για υψηλότατους ρυθμούς ανάπτυξης φέτος, η Market In αισιοδοξεί ότι η επιστροφή της οικονομίας στην κανονικότητα θα τη βρει με ετήσιο κύκλο εργασιών κοντά στα 440-450 εκατ. ευρώ. Ήδη από τις αρχές του χρόνου η αλυσίδα εγκαινίασε τη λειτουργία νέων σούπερ μάρκετ στην Άνδρο, το Πόρτο Χέλι και τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα η διοίκηση της εταιρείας θα εγκαινιάσει τρία νέα σούπερ μάρκετ, στο κέντρο του Λουτρακίου (κατόπιν εξαγοράς και μετατροπής ενός καταστήματος επωνυμίας προηγουμένως Spar), στην Πέρα Χώρα Λουτρακίου και στην Ανατολή Ιωαννίνων. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της, ως το τέλος του έτους η Market In θα προσθέσει στο δυναμικό του δικτύου της δέκα νέα σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό των καταστημάτων της στα 225. Σημειώνουμε ότι οι συνολικές επενδύσεις για την επέκταση του δικτύου της θα ανέλθουν φέτος στα 5 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση της εταιρείας αισιοδοξεί ότι παρά τον αργό ρυθμό με τον οποίο ανακάμπτει ο εισερχόμενος τουρισμός και την ισχνή δυναμική του εγχώριου τουρισμού, το δίκτυό της στις τουριστικές περιοχές της χώρας θα εμφανίσει φέτος άνοδο τζίρου, κρίνοντας από το νέο κατάστημά της στην Πάρο, το οποίο, όπως τονίζεται, εμφανίζει υψηλές επιδόσεις. Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του τζίρου της, σύμφωνα με τις προβλέψεις των στελεχών της, στα τέλη του 2021 η αξία του ίσως ξεπεράσει τα 440 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 10% σε σχέση με το 2020, οπότε ανήλθε στα 400 εκατ. ευρώ. Όσο για την καθαρή κερδοφορία της, υπολογίζεται ότι φέτος θα διαμορφωθεί στο επίπεδο του 2,5% επί των πωλήσεων της εταιρείας, άρα, θα υπερβεί τα 10 εκατ. ευρώ.

Επένδυση στις Ε-πωλήσεις
Η Market In θα επενδύσει φέτος και στο e-shop της, επεκτείνοντας γεωγραφικά την ακτίνα δράσης του, αλλά και τις δομές των αποθηκών της που το υποστηρίζουν. Όπως εξηγούν στελέχη της, ήδη στο MEC Παιανίας, όπου έχει οργανωθεί το αποθηκευτικό κέντρο για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρείας στην Αττική, έχουν γίνει οι πρώτες εργασίες επέκτασής του, ώστε να καλυφθεί επαρκώς η ζήτηση.

Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει και σε άλλες περιοχές τη δραστηριότητα του e-shop, δίνοντας προτεραιότητα στην Πάρο, την Άνδρο, το Πόρτο Χέλι και το Λουτράκι, ενώ ακολουθούν μεγαλύτερες περιοχές όπως τα Ιωάννινα και η Πάτρα. Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη, το σχετικό πλάνο πάει λίγο πίσω, καθότι η υποστήριξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε μια τόσο μεγάλη πόλη απαιτεί την οργάνωση τοπικά κεντρικής αποθήκης. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώνονται στα 1,5 εκατ. ευρώ. Η διοίκησή της θεωρεί δεδομένο ότι η επέκταση του δικτύου της, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των υποδομών της και τη χρήση των νέων τεχνολογιών, θα οδηγήσουν σε αισθητή ανάπτυξη της ζήτησης μέσω του e-shop.

Σημειώνουμε ότι στελέχη της Market In, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, σχολιάζουν ότι πλέον δεν είναι στις προθέσεις της εταιρείας η εξαγορά τοπικών αλυσίδων παρότι η τάση συγκέντρωσης της κλαδικής αγοράς εντείνεται, επικεντρωμένη το τελευταίο διάστημα στο χώρο των μικρομεσαίων τοπικών εταιρειών. Όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά, η Market In θα επιμείνει στην πολιτική της οργανικής ανάπτυξης, προτιμώντας αντί των επενδυτικών ρίσκων την ανάπτυξη με σταθερό ρυθμό.