Η προτίμηση του καταναλωτικού κοινού για τις φυτικές πρωτεΐνες ώθησε σε αξιοσημείωτη ανάπτυξη της τάξης του 28,8% τη ζήτηση των οσπρίων. Στο πλαίσιο αυτό, εδώ κι ένα χρόνο η Agrino επαναλανσάρισε τη σειρά των οσπρίων της με νέες συσκευασίες και με 3600 επικοινωνία, προτείνοντας την ένταξη των οσπρίων στο καθημερινό τραπέζι με νέους υγιεινούς και παραδοσιακούς τρόπους. Η νέα προσέγγιση απέδωσε ανάπτυξη πωλήσεων υπερδιπλάσια του μέσου όρου της αγοράς, που επισφραγίστηκε με το Χρυσό Βραβείο για το συνολικό branding της εταιρείας και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων της, στο πλαίσιο των Packaging Awards 2020.