Σε τροχιά ανάπτυξης μπαίνει το Bread Factory, με νέα μετοχική σύνθεση και διοίκηση, καθώς και μ’ ένα επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ εντός του 2021. Το concept του πολυχώρου τροφίμων, που αριθμεί ήδη επτά καταστήματα στην Αττική, προχωρά σε αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας του με την προσθήκη νέων κωδικών προϊόντων, τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και την άμεση επέκταση με δύο νέα καταστήματα σε Λάρισα και Καλαμάτα.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και επέκτασης της εταιρείας, εξαγοράστηκε από την Thunesia Enterprises Limited το 70% της μητρικής των Bread Factory, η οποία διατηρεί τα δικαιώματα δικαιόχρησης για όλα τα καταστήματα του δικτύου. Η νέα διοίκηση υπό τον κ. Αθανάσιο Κολοκυθά, ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, διερευνά την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου.