Σε αναζήτηση νέων τοπικών συνεργασιών, στα πρότυπα της συμφωνίας που υπέγραψε με την αλυσίδα Υιοί Σιμιτζή ΟΕ στην Πάτρα, βρίσκεται η OK! Anytime Markets, δρομολογώντας γενικότερα την ανάπτυξη των Grocery Stores, δηλαδή καταστημάτων που λειτουργούν κατά το πρότυπο του κλασικού σούπερ μάρκετ. Στόχος της εταιρείας είναι η σταδιακή ανάπτυξη ενός δικτύου καταστημάτων αυτού του τύπου, που θα λειτουργεί παράλληλα και συμπληρωματικά προς το δίκτυο των μίνι μάρκετ OK! Anytime Markets, με τα οποία καθιερώθηκε στην αγορά.

Όπως τα OK! Anytime Markets, έτσι και τα Grocery Stores θα βασίσουν την ανάπτυξή τους στο καθεστώς της δικαιόχρησης. Ο σχεδιασμός υλοποίησης των μεγάλων καταστημάτων της αλυσίδας έχει ήδη αρχίσει. Πληροφορίες αναφέρουν, εξάλλου, ότι η OK! Anytime Markets από το φθινόπωρο θα κινήσει τη διαδικασία ανακατασκευής των τριών από τα τέσσερα καταστήματα της Σιμιτζής, τα οποία θα μετατρέψει σε Grocery Stores (super market & deli) και το τέταρτο σε OK! Anytime Markets, ενώ έχει στόχο τη δημιουργία περισσότερων μεγάλων καταστημάτων από το 2021.

Το φετινό πλάνο επέκτασης του δικτύου προβλέπει την εγκαινίαση τον Οκτώβριο ενός ακόμη Grocery Store στην Αράχοβα και ενός OK! Anytime Markets στη Θεσσαλονίκη. Από τη νέα χρονιά η προσοχή της εταιρείας θα στραφεί σε μεγάλο βαθμό στη Βόρεια Ελλάδα. Το δίκτυό της διευρύνεται σε περιοχές υψηλής ζήτησης, όπως το Κολωνάκι, αλλά και σε τουριστικές περιοχές με πιο χαρακτηριστική αυτή της Μυκόνου, όπου η αλυσίδα έχει ήδη παρουσία.

Οι επενδύσεις στο δίκτυό της υπολογίζονται φέτος στο 1,5 εκατ. ευρώ, ποσό στο οποίο περιλαμβάνεται και το επενδυτικό κόστος του πιο πρόσφατα εγκαινιασμένου OK! Anytime Markets στο Παγκράτι, επί της οδού Φιλολάου, που είναι το 111ο κατάστημα του δικτύου. Στα τέλη του 2021 εκτιμάται ότι η αλυσίδα θα ελέγχει συνολικά περί τα 118 σημεία πώλησης.

Σημειώνεται ότι τα Grocery Stores καταστήματα ακολουθούν το ωράριο λειτουργίας των κλασικών σούπερ μάρκετ σε αντίθεση προς το διευρυμένο ωράριο των OK! Anytime Markets, καλύπτουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα και στις ταχυκίνητες κατηγορίες κωδικών, ενώ διακινούν και προϊόντα delicatessen, με εστίαση κυρίως στα τοπικά ελληνικά προϊόντα, τα οποία, αν και δεν διατίθενται συνήθως από τα άλλα σούπερ μάρκετ, είναι γνωστά στον καταναλωτή λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους. Πέραν αυτών, τα μεγάλα franchise καταστήματα της OK! Anytime Markets έχουν διαφορετικό στήσιμο, οργάνωση και εικόνα σε σχέση με τα μίνι μάρκετ του δικτύου.

Μείωση ρυθμών ανάπτυξης στο δεύτερο εξάμηνο
Σημειώνουμε ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν για την αλυσίδα ιδιαίτερα αναπτυξιακό όχι μόνο λόγω του lockdown, που ευνόησε τις πωλήσεις όλων των επιχειρήσεων του κλάδου, αλλά και των πρωτοβουλιών επέκτασης του δικτύου της. Σε τιμές χονδρικής η εταιρεία εξασφάλισε ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 30% στο πεντάμηνο. Ωστόσο, η διοίκησή της θεωρεί ότι σε ετήσια βάση η φετινή χρήση θα κλείσει μεν θετικά για την εταιρεία, αλλά με σαφώς χαμηλότερο ρυθμό, δεδομένης της αναμενόμενης ανάσχεσης των ρυθμών ανάπτυξης του κλαδικού τζίρου στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, εξαιτίας της οξύτατης κρίσης στην τουριστική αγορά και των επιπτώσεών της γενικότερα στην οικονομία.

Σημειώνεται επίσης ό,τι η διοίκηση της εταιρείας μελετά το ενδεχόμενο των επενδύσεων και στον τομέα των ψηφιακών πωλήσεων, αλλά δεν έχει λάβει τις αποφάσεις της.