Κατά 2,7% προβλέπεται πως θα αυξηθεί η αγορά του food to go στο Ηνωμένο Βασίλειο έως το τέλος του 2020, φθάνοντας τα 21,7 δισ. λίρες σε πωλήσεις, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησαν οι βρετανικές εταιρείες ερευνών MCA και η Him.

Η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη από τη συνολική αγορά της εστίασης, παρά το γεγονός ότι την τελευταία τριετία είχε δείξει σημάδια κόπωσης, μετά από μια πενταετία ισχυρής ανάπτυξης (από το 2012 έως το 2016). Η αύξηση των πωλήσεων κατά τη συγκεκριμένη πενταετία ήταν αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης των σημείων πώλησης και της ανάπτυξης νέων προϊόντων, αναφέρει η έρευνα «Food to Go Market Report 2020».

Ο κύκλος εργασιών του κλάδου κατά το 2019 μειώθηκε κατά 2,4% (στα 21,2 δισ. λίρες), το χαμηλότερο ποσοστό των τελευταίων εννέα ετών, ως αποτέλεσμα της πτώσης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, οφειλόμενης στην πολιτική αβεβαιότητα, την ανάπτυξη των παραδόσεων τροφίμων (food delivery), τη μείωση της κίνησης στους εμπορικούς δρόμους των πόλεων, και την αύξηση του ποσοστού όσων εργάζονται στο σπίτι.

Στο κανάλι του convenience, o τζίρος της κατηγορίας προβλέπεται να αυξηθεί σε βάθος τριετίας κατά 474 εκατ. λίρες, από 6,2 δισ. λίρες το 2019 σε 6,7 δισ. λίρες το 2023. Ενδιαφέρον έχει η παρατήρηση των ερευνητών πως, παρά το γεγονός ότι το κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων διατηρεί το μεγαλύτερο μερίδιο, οι σημαντικότερες επιχειρήσεις μαζικής εστίασης αναπτύσσονται με υψηλότερο ρυθμό. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των top 10 μαρκών food to go σημείωσαν στο κανάλι της μαζικής εστίασης αύξηση κατά 5,6% το 2019, ενώ η αντίστοιχη στο λιανεμπόριο τροφίμων ήταν μόλις 0,7%.