H P&G παρουσίασε στο παγκόσμιο συνέδριο Sustainable Brands, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Παρίσι, το πρόγραμμα «Βrand 2030», ένα πλαίσιο δράσεων και καινοτομίας, που προωθεί πρακτικές υπεύθυνης κατανάλωσης από τους καταναλωτές των προϊόντων της.

Το πρόγραμμα αφορά δυο περιοχές συγκεκριμένων δράσεων, του “οράματος της μάρκας”, στο πλαίσιο του οποίου οι μάρκες της υιοθετούν κοινωνικές και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις, συνεισφέροντας σε λύσεις που σχετίζονται με την κατανάλωσή τους, και τις “βασικές αρχές της μάρκας”, στο πλαίσιο των οποίων η καινοτομία σε όλα τα στάδια του κύκλου παραγωγής και διάθεσης κάθε προϊόντος της P&G μειώνει το αποτύπωμά του. Λ.χ. το όραμα του Ariel είναι να εφεύρει μια καλύτερη πλύση με κατανάλωση 50% λιγότερων πόρων, ενώ οι βασικές αρχές του ακολουθούν τις πρόσφατες δεσμεύσεις της εταιρείας για πλήρη ανακυκλωσιμότητα των χάρτινων συσκευασιών ως το 2022 και των πλαστικών κατά 30% έως το 2025. Ή το όραμα των Pampers είναι να προσφέρουν σε εκατομμύρια μωρά υγιή ανάπτυξη, ενόσω, στο πλαίσιο του Brands 2030, θα αναζητούνται βιώσιμες λύσεις στην παραγωγή πάνας και θα αναλαμβάνεται ηγετικός ρόλος στην ανακύκλωση πανών και μωρομάντηλων.