Η αλυσίδα Albert Heijn (όμιλος Ahold Delhaize), προχώρησε σε μια στρατηγικής σημασίας εξαγορά, αποκτώντας την ολλανδική online start-up FoodFirst Network (FFN).

Η εξαγορά εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Ahold Delhaize, σύμφωνα με την οποία τα ζητήματα της διατροφής και της υγείας τοποθετούνται στο κέντρο της προσφοράς προϊόντων προς τους πελάτες του. Το δίκτυο FFN δίνει στους συνδρομητές του συμβουλές διατροφής και χρήσιμες ιδέες, που παρέχονται από ειδικούς στη διατροφή, την υγεία και την άσκηση, μέσω videos, ενός ηλεκτρονικού περιοδικού και newsletters.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η Albert Heijn έχει κάνει σημαντικά βήματα για να παρέχει στους πελάτες της υγιεινά προϊόντα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η απόφαση αφαίρεσης εκατοντάδων χιλιάδων κύβων ζάχαρης από το προϊόντα της (7 κύβοι ισούνται με 30 γραμ. που είναι η επίσημα ανώτερη συνιστώμενη ποσότητα), με στόχο να χρησιμοποιεί λιγότερους από 1 εκατ. κύβους ζάχαρης έως το τέλος του 2020.

Πέρυσι, λάνσαρε το My Nutritional Value, ένα online εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες της να δουν το ακριβές ποσό των θερμίδων, της ζάχαρης, του αλατιού, των πρωτεϊνών και των φυτικών ινών που περιέχεται στα προϊόντα που αγοράζουν, προσφέροντάς τους παράλληλα υγιεινότερες εναλλακτικές προτάσεις.