Η Nielsen και η Convert Group ανακοίνωσαν τη στρατηγική συνεργασία τους, με σκοπό τις συνέργειες για την πρόσθεση αξίας στις υπηρεσίες τους, με οφέλη για το πελατολόγιό τους την ολιστική προσέγγιση των offline και online καναλιών σούπερ μάρκετ στα FMCG.

Καρπός της συνεργασίας τους σε πρώτη φάση είναι η έκδοση ετήσιας έκθεσης για το 2018, με στοιχεία για τις επιδόσεις φυσικών και ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ και συγκρίσεις επιδόσεων των διαφορετικών προϊοντικών κατηγοριών, εταιρειών και προϊόντων στα δύο κανάλια. Η έκθεση διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.