Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen (προκύπτει από έρευνα σε 64 χώρες) στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 ανήλθε στις 67 μονάδες στην Ελλάδα, αυξημένος κατά 6 μονάδες, παραμένοντας, ωστόσο, σημαντικά χαμηλότερος της μέσης ευρωπαϊκής ένδειξης, που ήταν 87 μονάδες.

Οι οκτώ στους δέκα Έλληνες (77%) είχαν την πεποίθηση ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ σε αντίστοιχα υψηλό ποσοστό (76%) αμφέβαλαν ότι θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση στο επόμενο δωδεκάμηνο. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών η Ελλάδα εξακολουθούσε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς οι τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούσαν για την εργασία τους. Ακολουθούσαν οι ανησυχίες τους για την οικονομία (29%) και τα χρέη/οφειλές των νοικοκυριών τους (27%).

Τα τρία συγκεκριμένα πεδία ανησυχιών εξακολουθούν να προηγούνται σταθερά στις απαντήσεις των Ελλήνων από το 2013, με επόμενο το πεδίο των ανησυχιών για την προσωπική υγεία. Η έρευνα διαπίστωσε, επίσης, ότι οι επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους, κυρίως μέσω της περικοπής των εξόδων διασκέδασης εκτός σπιτιού (69%), της προτίμησης φθηνότερων ταχυκίνητων προϊόντων (65%) και της περικοπής των δαπανών για ρουχισμό (61%).