Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τα σούπερ μάρκετ, στον τομέα ανάπτυξης των PL της Amazon. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 7.000 PL προϊόντα, από τα οποία ποσοστό μικρότερο του 2% αντιστοιχεί σε κατηγορίες προϊόντων που διαθέτουν κατά κύριο λόγο τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την Coresight Research, αμερικανική εταιρεία ερευνών, το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που φέρουν την επωνυμία του online λιανέμπορου αφορά σε προϊόντα ένδυσης-υπόδησης (περίπου 5.000). Πρόκειται για την κατηγορία που σημειώνει τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης, σύμφωνα με τους αναλυτές της. Αντίθετα, στα τρόφιμα και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας η ανάπτυξη είναι αμελητέα, ενώ στα καλλυντικά η εταιρεία διαθέτει μόνο δύο προϊόντα PL.

Δύο brand της Amazon περιλαμβάνουν 124 τρόφιμα και ποτά: η Wickedly Prime 81 και η Happy Belly 43, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 1,8% στο σύνολο των 6.825 προϊόντων PL. Στην κατηγορία των προϊόντων υγείας (πχ βιταμίνες, πάνες κλπ) και οικιακής φροντίδας το ποσοστό είναι περίπου το ίδιο, με συνολικά 126 προϊόντα Amazon Essentials, Amazon Basics και Presto. Παρά το χαμηλό ποσοστό τους στο σύνολο της γκάμας προϊόντων, τα PL της Amazon που αφορούν σε προϊόντα σούπερ μάρκετ αξιολογούνται πολύ θετικά από τους καταναλωτές (η σειρά Amazon Elements έχει κατά Μ.Ο. 4,4 στα 5 αστέρια).

Στο σύνολο, κατά 72% τα PL προϊόντα της ( 4.904) ανήκουν στην κατηγορία της ένδυσης – υπόδησης και των αξεσουάρ, ενώ η αμέσως επόμενη μεγαλύτερη κατηγορία απαρτίζεται από προϊόντα για το σπίτι (852 κωδικοί, 12,5%). Άλλες κατηγορίας περιλαμβάνουν εργαλεία και εξοπλισμό (239 κωδικοί, 3,5%), ηλεκτρονικά (217 κωδικοί, 3,2%) και είδη γραφείου (90 κωδικοί, 1,3%).