Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», με τη συμμετοχή άνω των 120 στελεχών από τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, το ολοήμερο executive seminar «Strategies for Customer Service» από τον αμερικανό customer service strategist και πρόεδρο του Service Quality Institute, John Tschohl.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο εισηγητής, τα «κλειδιά» για την εξαιρετική εξυπηρέτηση είναι η ταχύτητα, η έμπνευση των μελών του προσωπικού, ώστε να νιώθουν πάθος για την αποστολή τους, και η ενδυνάμωσή τους, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν σημαντικές αποφάσεις προς όφελος του πελάτη.

Χαιρετισμό στο executive seminar, το οποίο τελούσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, απηύθυνε ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Φρανκ Τιμπό. Τον John Tschohl προλόγισε ο κ. Σπύρος Τριβόλης (STA), επίσημος συνεργάτης του Service Quality Institute στην Ελλάδα και συνδιοργανωτής, με τη BOUSSIAS, του executive seminar.