Η ClientIQ παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε, σε συνεργασία με τη Focus Bari, με θέμα «Πόσο τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών».

Σύμφωνα με την έρευνα, τα προγράμματα επιβράβευσης παρουσιάζουν εξαιρετικά υψηλή διείσδυση, αφού ο μέσος καταναλωτής έχει στο πορτοφόλι του 8,3 τέτοια προγράμματα επιβράβευσης από επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, πρωτίστως των σούπερ μάρκετ.

Επίσης, κατά το 80% οι καταναλωτές κάνουν συστηματική χρήση τους και κατά το 60% επιλέγουν συχνότερα για τις αγορές τους εταιρείες που τους προσφέρουν επιβράβευση.

Μόλις κατά το 6% παραμένουν ανεπηρέαστοι από την ύπαρξη προγραμμάτων. Στον αντίποδα, ένα 10% των πελατών αγοράζουν αποκλειστικά από εταιρείες που τους προσφέρουν επιβράβευση.