Η Tesco επαναλανσάρει την Clubcard, με νέα εμφάνιση και ανέπαφη (contactless) τεχνολογία, που υποστηρίζει πως θα διευκολύνει την εξυπηρέτηση στα ταμεία, θα εξοικονομήσει χρόνο στους πελάτες και θα τους προσφέρει περισσότερα προνόμια, βάσει του προγράμματος πιστότητας που εφαρμόζει.

Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσει νέους προμηθευτές ως συνεργάτες στην Clubcard, μεταξύ των οποίων και η εταιρεία ταξί Uber. Η συγκεκριμένη συμφωνία, που επιτρέπει στους χρήστες της κάρτας (περίπου 17 εκατομμύρια) να χρησιμοποιούν πόντους που συγκεντρώνουν με τις αγορές τους στα καταστήματα της αλυσίδας, για τη μίσθωση ταξί μέσω της πλατφόρμας Uber, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις εκ μέρους των οδηγών ταξί της χώρας, που απειλούσαν να μποϋκοτάρουν την αλυσίδα.