Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα discount των ΗΠΑ μετά την Wal Mart, η Target, αποφάσισε να εγκαταλείψει την πολιτική των προσφορών και να επιστρέψει στο EDLP, προσφέροντας καθημερινά χαμηλές τιμές (Every Day Low Price). Παράλληλα, επενδύει στα μικρά format καταστημάτων και στην online εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η προσφορά EDLP θα ξεκινήσει στα βασικά προϊόντα του νοικοκυριού, συμπεριλαμβανομένων των ειδών παντοπωλείου, των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ειδών κάλυψης βασικών αναγκών του σπιτιού, που συνθέτουν το καθημερινό καλάθι των πελατών της, στο πλαίσιο μιας επένδυσης ύψους 1 δισ. δολαρίων, το 2017. Το σύνολο των παραπάνω αποφάσεων ελήφθη από την εταιρεία ως απάντηση στα χαμηλότερα των προσδοκιών της οικονομικά αποτελέσματα του 2016. Στόχος της είναι να ενισχύσει την αγοραστική εμπειρία των πελατών της στο φυσικό κατάστημα, που αποτελεί και το σημείο παραλαβής των online αγορών.

Σε ό,τι αφορά τα μικρά καταστήματα, η αλυσίδα σκοπεύει να δημιουργήσει 100 νέα σημεία πώλησης εντός της επόμενης τριετίας, κυρίως σε αστικά κέντρα, πυκνοκατοικημένα προάστια και campus πανεπιστημίων.