Σε ECR Community μετονομάζεται το ECR Europe. Το ECR Community διοικείται από τους Εθνικούς Συνδέσμους ECR και από τη διεθνή ομάδα εργασίας ECR Shrink & On Shelf Availability.

Οι Εθνικοί Σύνδεσμοι ECR υποστηρίζονται από περισσότερες των 1.800 εταιρειών λιανεμπορίου, προμηθευτών και παρόχων υπηρεσιών σε όλη την Ευρώπη. Όπως εξήγησε ο κ. Declan Carolan, Co-chair του ECR Community και CEO του ECR Ireland, «οι αλλαγές στο ECR έγιναν με σκοπό των εξορθολογισμό του συστήματος. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων συμμετέχει στους Εθνικούς Συνδέσμους ECR, ενώ αρκετές συμμετέχουν σε παγκόσμιο επίπεδο στο Consumer Goods Forum. Επειδή ο απαιτούμενος συντονισμός γίνεται πλέον σε εθνικό επίπεδο από τους αντίστοιχους Εθνικούς Συνδέσμους, δεν είναι αναγκαία πλέον η συμμετοχή των εταιρειών σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτή η νέα προσέγγιση ανανεώνει την ενεργητικότητά μας και ενδυναμώνει την πρόθεσή μας για ακόμη πιο ισχυρή συνεργασία. Μετασχηματίζοντας τον τρόπο που δουλεύουμε από κοινού, εκπληρώνουμε τις ανάγκες του καταναλωτή καλύτερα, γρηγορότερα και στο μικρότερο κόστος». Στο πλαίσιο του ECR Community, οι Εθνικοί Σύνδεσμοι συνεργάζονται σε μία ευρεία έκταση δραστηριοτήτων και εργαλείων. Πρώτο δείγμα της κοινής δουλειάς τους είναι ο πρόσφατος οδηγός «Best Practice in Implementing VMI (Vendor Managed Inventory), στον οποίο έχει συγκεντρωθεί η τεχνογνωσία κι εμπειρία όλης της Ευρώπη. Περιλαμβάνει θεωρία και πρακτικά εργαλεία και είναι ελεύθερα προσβάσιμος στο site www.gs1.ch/ecr.

Άλλες ECR ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη, είτε σε εθνικό είτε σε διεθνές επίπεδο, είναι οι εξής: Sell More, Waste Less (πρόγραμμα που συντονίζει η ομάδα ECR Shrink & OSA και αποσκοπεί στο να βοηθηθούν οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις να μειώσουν τις απώλειες από τα καταστήματά τους και να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητά τους στο ράφι), Influencing the Shopper (βέλτιστη πρακτική όσον αφορά το shopper marketing), Logistics Pooling (οδηγία προς τις επιχειρήσεις σχετικά με το πώς να συνδυάζουν τις δυνάμεις τους για τη βελτίωση της αποδοτικότητάς τους), Food Waste Reduction (οι ενέργειες για τη μείωση των τροφικών αποβλήτων κατά μήκος της τροφικής αλυσίδας) και Omni-channel retailing (συμβουλευτική οδηγία σχετικά με το πώς μπορεί να συνδυάζονται bricks and clicks, ώστε να προσφέρεται η καλύτερη υπηρεσία στους καταναλωτές).