Η Asda, θυγατρική της Walmart στη Βρετανία, ανακοίνωσε στις αρχές του έτους την ένταξή της στον ευρωπαϊκό όμιλο αγορών EMD, ενδυναμώνοντας με αυτό τον τρόπο περαιτέρω την διαπραγματευτική της ισχύ. Η κίνηση της αλυσίδας αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής της, η οποία έχει ως στόχο την προσφορά χαμηλών τιμών στους πελάτες της, μέσω, κατά κύριο λόγο, της μείωσης του κόστους αγοράς των προϊόντων.

Η στρατηγική συνεργασία με την EMD θα προσθέσει στην αγοραστική δύναμη του ομίλου, που σήμερα υπολογίζεται πως ανέρχεται σε περίπου 178 δισ. ευρώ, περίπου 31 δισ. ευρώ. Μέσω αυτής της νέας συνεργασίας, η Asda θα συνενώσει τις δυνάμεις της με αλυσίδες όπως η γερμανική Kaufland (μέλος του ομίλου Schwartz, στον οποίο ανήκει και η Lidl), τη γαλλική Casino και τον ολλανδικό όμιλο αγορών Superunie. H Asda, η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα της Βρετανίας, υποφέρει όπως και οι άλλοι τρεις «μεγάλοι» του λιανεμπορίου τροφίμων της χώρας από τους Γερμανούς discounters. Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Asda, Andy Clarke, στόχος της είναι να προσφέρει στους πελάτες της χαμηλότερες τιμές από τους άλλους τρεις, ενώ η διαφορά με τις τιμές των εκπτωτικών αλυσίδων Lidl και Aldi θα πρέπει να μειωθεί στο 5%.