Ακολουθώντας τις νέες αγοραστικές συνήθειες, η βρετανική αλυσίδα διαφοροποιεί έξι καταστήματά της. Η διαφοροποίηση αφορά στην υιοθέτηση ενός νέου τρόπου λειτουργίας, με μια διαφορετική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση των πελατών στα ταμεία, ώστε η διαδικασία να γίνεται εύκολα και ευχάριστα, αλλά και με την προσφορά πολλών επιλογών για αγορές εντός του καταστήματος.

Η νέα προσέγγιση στηρίζεται στα shopping missions, με τα καταστήματα να διαθέτουν δημοφιλή own label είδη ένδυσης και οικιακής χρήσης, αλλά και νέες τεχνολογίες που συμβάλλουν στην ταχύτερη πληρωμή των αγορών. Καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν με μικρότερο καλάθι και με μεγαλύτερη συχνότητα, η Sainsbury’s προσφέρει στοχευμένες λύσεις, όπως το σημείο «Food to Go», που βρίσκεται τοποθετημένο κοντά στη είσοδο των καταστημάτων, δίπλα στα ταμεία. Το τμήμα φρέσκων αρτοποιημάτων, επίσης, έχει μεταφερθεί σε ένα νέο τμήμα, για ταχύτερη εξυπηρέτηση Ακόμη, έχει αυξηθεί κατά 30% ο χώρος των non food.

Είδη ένδυσης, σπιτιού, κινητά και tablets είναι τοποθετημένα κατά μήκος των τοίχων των έξι καταστημάτων. Σε ό,τι αφορά τα ταμεία, οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών τρόπων πληρωμής. Μεταξύ αυτών, προτείνεται η εφαρμογή SmartShop, μέσω της οποίας οι πελάτες ετοιμάζουν τη λίστα τους από το σπίτι, βλέπουν, όταν επισκεφθούν το κατάστημα, στο κινητό τους τα σημεία όπου θα βρουν τα προϊόντα της λίστας, και πληρώνουν χρησιμοποιώντας επίσης το κινητό τους.