Στις αρχές Ιουλίου η αμερικανική αλυσίδα convenience stores 7-Eleven ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας παράδοσης προϊόντων στο Σαν Φρανσίσκο και το Όκλαντ, με πλάνο επέκτασης εντός του έτους στο Ώστιν, το Σικάγο, τη Νέα Υόρκη και τη Ουάσινγκτον.

Για την παροχή αυτής της υπηρεσίας στους πελάτες της, η αλυσίδα συνήψε συμφωνία με την εταιρεία τεχνολογικών εφαρμογών Postmates, ώστε να μπορεί να παραδίδει τις παραγγελίες μέσα σε μία ώρα ή σε ακόμη λιγότερο χρόνο. Η χρέωση ξεκινά από 5 δολάρια και διαμορφώνεται ανάλογα με την απόσταση που απαιτείται να διανυθεί, ενώ η Postmates προσθέτει ένα 9% σε κάθε παράδοση. Ο αντιπρόεδρος της αλυσίδας για θέματα καινοτομίας και omnichannel στρατηγικής, Raja Doddala, δήλωσε πως αυτή η πρωτοβουλία κινείται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας του ιδρυτή της αλυσίδας, Joe C. Thompson Jr., που έλεγε πως η εταιρεία του είχε ως στόχο να προσφέρει στους πελάτες της αυτό που θέλουν, όταν και όποτε το θέλουν. Σήμερα, με τη συμβολή της τεχνολογίας, αυτός ο στόχος μπορεί να καλυφθεί με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Όπως τονίζει ο Doddala, αυτή η υπηρεσία εξυπηρετεί κυρίως τους πελάτες της που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση, είναι συνδεδεμένοι στο internet 24/7 και προτιμούν τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης.