Η αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς σε μια διαδικασία έξυπνης εξοικονόμησης, η διαρκής ανάγκη εκπαίδευσης προσωπικού ως ένας σημαντικός παράγοντας customer loyalty, ο ολοένα αυξανόμενος ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ανάπτυξη του λιανεμπορίου, ήταν ορισμένα μόνο θέματα του συνεδρίου «Η λιανική στο προσκήνιο», που πραγματοποιήθηκε (3 Οκτωβρίου) στο πλαίσιο της έκθεσης Super Market – Mini Market & Περίπτερο στο Metropolitan Expo από τις εταιρείες ROTA, Supply Chain Institute & Planning.

Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 200 σύνεδροι, ανώτατα στελέχη κορυφαίων εταιρειών της λιανικής και προμηθευτικών εταιρειών. Η έκθεση διοργανώθηκε για τρίτη συνεχόμενη φορά, στις 3-5 Οκτωβρίου 2014. Αποτελεί την εξειδικευμένη έκθεση για την οργανωμένη και την παραδοσιακή λιανική, η οποία για άλλη μια χρονιά εξασφάλισε τη συμμετοχή κορυφαίων προμηθευτικών εταιρειών και την επίσκεψη χιλιάδων εκπροσώπων σημείων λιανικής από όλη την Ελλάδα.