Δύο νέα καταστήματα εγκαινίασε στις αρχές του Σεπτεμβρίου η ΑΒ Βασιλόπουλος. Το πρώτο στις 3 του μηνός στην περιοχή του Κηφισού, στη λεωφόρο Κηφισού 94, εντυπωσιάζει με το μέγεθος των 4.000τμ χώρου πωλήσεων, την πληρότητα και τη μοντέρνα αισθητική του.

Το υπέρ-κατάστημα προσφέρει 200 θέσεις parking, τρία διαφορετικά είδη ταμείων, εσωτερικό ανελκυστήρα, κυλιόμενους διαδρόμους και υπηρεσία home delivery. Το δεύτερο το εγκαινίασε δύο ημέρες αργότερα, στο Μαρούσι (Χατζηαντωνίου 9-11 και Δ. Ράλλη). Διαθέτει χώρους πώλησης 1.250τμ με 10 ταμεία και απασχολεί 81 εργαζόμενους. Στα τέλη του Αυγούστου η εταιρεία είχε εγκαινιάσει ένα νέο AB Food Market, στη Μύκονο, το τρίτο της στο νησί, ιδιοκτησίας της Μύκονος Market Διάθεση Τροφίμων ΑΕ. Βρίσκεται στην περιφερειακή οδό του νέου λιμανιού, διαθέτει 465τμ χώρο πώλησης με 5 ταμεία και απασχολεί 13 εργαζόμενους.

Εν των μεταξύ, στις αρχές Αυγούστου η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε το νέο έντυπο Εταιρικού Κοινωνικού Απολογισμού, στο οποίο περιλαμβάνονται οι δράσεις, η πρόοδος και οι προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία για το 2013. Ο 6ος κατά σειρά Κοινωνικός Απολογισμός, περιγράφει με λιτό και περιεκτικό τρόπο τα σημαντικότερα αποτελέσματα της ΑΒ Βασιλόπουλος στους τρεις πυλώνες δράσεις της: Άνθρωπος-Προϊόντα-Περιβάλλον. Η αλυσίδα, θέλοντας να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο το έντυπο της, προχώρησε φέτος για πρώτη φορά στην αυτοαξιολόγηση μιας σειράς κοινωνικών και περιβαλλοντικών θεμάτων, προκειμένου να  προσδιοριστεί το «αποτύπωμά» της σε αυτούς τους τομείς.