Στροφή ουσίας στις επιλογές του, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών, με εκθεσιακά προϊόντα που συμβάλλουν στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας και απαντούν στις ανάγκες των επιχειρήσεων, πραγματοποιεί ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ΔΕΘ-Helexpo. Τα εκθεσιακά brands της ΔΕΘ-Helexpo, προσαρμοσμένα στην τρέχουσα συγκυρία, με ανανεωμένο περιεχόμενο και πολύ πιο εντατική προσπάθεια προσέλκυσης εκθετών, αποτελούν την αιχμή του δόρατος της επιχείρησης.

Όπως επισημαίνει ο κ. Ανδρέας Δαρούδης, διευθυντής Εκθέσεων της ΔΕΘ-Helexpo, η εταιρεία επιδιώκει και προωθεί πολύ πιο ενεργά τη συνεργασία με όλους τους φορείς της οικονομίας, οι οποίοι μπορούν να αντλούν ωφέλεια από στοχευμένα εκθεσιακά γεγονότα, στηρίζοντας έμπρακτα τις εκθέσεις του εθνικού εκθεσιακού φορέα. Στόχος του είναι η ανάδειξη των πλέον εξωστρεφών και παραγωγικών κλάδων της ελληνικής οικονομίας, η αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων περιοχών, που συχνά στερούνται της απαιτούμενης προβολής, και η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Προς αυτή την κατεύθυνση η ΔΕΘ-Helexpo έχει προχωρήσει στη δημιουργία δικτύου περιφερειακών εκθεσιακών και συνεδριακών κέντρων, που με τη στήριξη και τη συνεργασία φορέων ανά την Ελλάδα, αποτελεί εργαλείο για τη διάχυση της εκθεσιακής ιδέας.

Η προσέλκυση περισσότερων επιχειρήσεων στις εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo υλοποιείται μέσω των νέων εκθεσιακών γεγονότων και τη ριζική αναβάθμιση των υφιστάμενων. Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, η εταιρεία έχει δρομολογήσει τη διοργάνωση μιας νέας έκθεσης, εστιασμένης στον κλάδο των φρέσκων οπωροκηπευτικών. Η Διεθνής Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών, με την επωνυμία FRESKON, θα διοργανωθεί στη Θεσσαλονίκη μεταξύ 23 και 25 Απριλίου του 2015 ως εξειδικευμένο και μοναδικό στο είδος του εκθεσιακό γεγονός στα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.

«Ο εν λόγω κλάδος είναι ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα και τις χώρες της ΝΑ Μεσογείου, αφού όχι μόνο διατηρεί, αλλά και αυξάνει τις θέσεις εργασίας, συνεισφέροντας παράλληλα σημαντικά στην αύξηση του ΑΕΠ τους. Στόχος της έκθεσης είναι η προβολή των προϊόντων της ελληνικής παραγωγής και της ευρύτερης περιοχής, η ενημέρωση για τις εξελίξεις του κλάδου, η δημιουργία προϋποθέσεων για εμπορικές επαφές, συναλλαγές και για τη διερεύνηση νέων αγορών, καθώς και η σύνδεση της έρευνας με την παραγωγή. Ήδη στελέχη της εταιρείας βρίσκονται σε επαφές με συλλογικούς οργανισμούς της Ρωσίας, Ρουμανίας, Ισραήλ, Αιγύπτου και άλλων χωρών, ώστε να γνωστοποιηθεί το γεγονός και να προσελκυστούν επιχειρήσεις και επαγγελματίες ως εκθέτες και κυρίως ως εμπορικοί επισκέπτες.

Οριστικοποιείται επίσης ένα ευρύ πρόγραμμα προβολής στη Βαλκανική, τόσο μέσω διαφήμισης όσο και εν είδει road-show, για τη μεγαλύτερη δυνατή διάχυση της πληροφορίας», επισημαίνει ο κ. Δαρούδης. Η έκθεση απευθύνεται σε εταιρείες συσκευασίας και διακίνησης οπωροκηπευτικών, εισαγωγείς και εξαγωγείς του κλάδου, εμπόρους λιανικής, αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μεταφορικές εταιρείες κλπ.

Ραντεβού στην 24η Detrop
Η 23η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Detrop Boutique Show Athens (Helexpo Maroussi, 14-16 Μαρτίου) προσέλκυσε εμπορικούς επισκέπτες από 28 ξένες χώρες και απ΄ όλη την Ελλάδα. Χαρακτηρίστηκε από την προσέλευση περισσότερων από 3.500 εξειδικευμένων εμπορικών επισκεπτών και επαγγελματιών, που ήρθαν σε επαφή με 200 αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις-εκθέτες. Με αντικείμενο δραστηριότητας τη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες πραγματοποίησαν 340 επιχειρηματικά ραντεβού με εκθέτες της Detrop Boutique Show Athens.

Το επόμενο ραντεβού της ΔΕΘ-Helexpo με τις επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων-ποτών είναι μεταξύ 26ης Φεβρουαρίου και 1ης Μαρτίου του 2015, οπότε θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης η 24η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων-Ποτών, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού Detrop και η 5η Διεθνής Έκθεση Οίνου Oenos, με έμφαση σε δύο εκθεσιακά «σαλόνια», της μπίρας και του καφέ.