Παρά τις φήμες που ήθελαν την BSH να θέτει ως στόχο την ανταγωνιστικότητα των τιμών των τροφίμων που διανέμει από τα καταστήματά της σε σχέση με τις τιμές της Tesco, η διοίκησή της δήλωσε πως στόχος της είναι πάνω απ’ όλα η ποιότητα.

Η αλυσίδα έχει τους κατάλληλους χώρους για να δημιουργήσει τα τμήματα πώλησης τροφίμων 140 καταστήματά της και στόχος της είναι να έχει καλύψει το πλάνο σε 50 από αυτά μέχρι το τέλος του ερχόμενου Σεπτεμβρίου. Μέχρι στιγμής, χώροι πώλησης τροφίμων λειτουργούν σε τρία BHS στο Ηνωμένο Βασίλειο, και η αλυσίδα έχει εκφράσει την πρόθεσή της να συνεργαστεί με κάποια από τις μεγάλες αλυσίδες τροφίμων για να καλύψει τις ανάγκες του συγκεκριμένου χώρου. Μέχρι στιγμής, το 80% των πελατών της έχουν πραγματοποιήσει αγορές από τα BHS Food Store, ενώ η αύξηση των πωλήσεων συγκεκριμένων κωδικών ήταν διψήφιου ποσοστού.