Εδώ και 50 χρόνια, από τότε που το Dixan πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά, σκοπός του είναι να προσφέρει υψηλή καθαριστική δύναμη με προϊόντα και λύσεις που κάνουν τη ζωή της Ελληνίδας νοικοκυράς πιο όμορφη και πιο εύκολη. Και για τα επόμενα χρόνια, το Dixan δεσμεύεται μέσα από καινοτομίες να συνεχίσει να προσφέρει υψηλή καθαριστική ποιότητα, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των Ελληνίδων καταναλωτριών, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα.

Η τεχνολογία προχωρά με ταχείς ρυθμούς και αλλάζει τη ζωή μας. Οι ανάγκες εξελίσσονται και προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες ζωής και όλα αυτά που ζητάει κάποιος από ένα απορρυπαντικό. Η αποστολή του Dixan, μιας μάρκας με υψηλή αξία, που οι καταναλωτές εμπιστεύονται εδώ και 50 χρόνια και αγκαλιάζουν κάθε φορά το επόμενό της βήμα, είναι να παρουσιάζει πάντα τεχνολογικά και καινοτόμα προϊόντα. Αυτό το όραμα έρχεται να εκπληρώσει και το νέο λανσάρισμα του Mega Caps, της κάψουλας σε υγρή μορφή, αλλάζοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα στο πλύσιμο των ρούχων, καλύπτοντας την ανάγκη των καταναλωτών τόσο για αστραφτερή καθαριότητα όσο και για ευκολία στη χρήση, απαλλαγμένοι από την υπερδοσολόγηση.

Τα νέα Dixan Mega Caps, χάρη στην 100% υδατοδιαλυτή τους μεμβράνη προσφέρουν: 
– 100% αποτελεσματικότητα: Εκπληκτική καθαριστική δύναμη και τέλεια καθαριότητα χάρη στη συμπυκνωμένη μορφή της κάψουλας.
– 100% ευκολία: Η κάψουλα τοποθετείται απευθείας στον κάδο προτού μπουν τα ρούχα.
– 100% εξοικονόμηση: Η ιδανική δόση χωρίς να χάνεται ούτε μια σταγόνα υγρού.

Μέσα από τα δυνατά αρώματα του Dixan, της Φρεσκάδας Ωκεανού και Φρεσκάδας Άνοιξης, το νέο Mega Caps συνδυάζει τέλεια καθαριότητα με το άρωμα φρεσκάδας και αναζωογόνησης του Dixan. Από τον Νοέμβριο η σειρά εμπλουτίζεται με ένα ακόμα διαχρονικό άρωμα, αυτό της Λεβάντας. Το νέο αυτό λανσάρισμα ξεκίνησε με έντονη και συνεχή τηλεοπτική υποστήριξη για να εκπαιδεύσει τον καταναλωτή για τη σωστή χρήση και την ευκολία του προϊόντος, ενώ υποστηρίχτηκε και πολύ δυνατά με ενημερωτικό υλικό και δειγματοδιανομές μέσα και έξω από τα καταστήματα.

Καινοτομία και Αειφορία
Το λανσάρισμα των Mega Caps αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής αειφορίας της Henkel, πλήρως εναρμονισμένο με τις βασικές αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, που έχει θεσπίσει και εφαρμόζει η εταιρεία στο σύνολο της. H Henkel, μια εταιρεία με όραμα και ανθρωποκεντρικές αξίες, έχει δεσμευτεί σε μια στρατηγική αειφόρου ανάπτυξης στηριζόμενη στο τρίπτυχο προϊόντα, συνεργάτες, άνθρωποι, που εκφράζεται στους εξής στόχους:
– Να προσφέρει προϊόντα, που στο σύνολό τους αποδίδουν μεγαλύτερη αξία με μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα σε όλη τη διάρκεια της επιχειρηματικής διαδικασίας, από την προμήθεια των πρώτων υλών έως την απόρριψη της συσκευασίας.
– Να επιλέγει συνεργάτες που μπορούν να υποστηρίξουν και να υιοθετήσουν την αειφόρο ανάπτυξη, τόσο στην επαγγελματική όσο και την προσωπική ζωή τους.
– Οι άνθρωποι της εταιρείας να κάνουν τη διαφορά μέσα από τη δέσμευση, τις ικανότητες και τις γνώσεις τους. Οι δικές τους ιδέες είναι αυτές που εξελίσσονται σε μεγάλες επιχειρη ματικές επιτυχίες και παράγουν προϊόντα που χαίρονται οι καταναλωτές τους.

Στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι να κατορθώσει να γίνει τρεις φορές πιο αποτελεσματική από ό,τι είναι σήμερα και να τριπλασιάσει την αξία που παράγεται από τις δραστηριότητές της, σε σχέση με το αποτύπωμα των λειτουργιών της, των προϊόντων και των υπηρεσιών της, ένας στόχος που θα πραγματοποιηθεί και μέσα από τη συνεχή εξέλιξη της νέας κανοτόμου σειράς Mega Caps.