Η Μαρινόπουλος περιηγείται την Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος, που ξεκίνησε φέτος το καλοκαίρι με τη φιλοδοξία να αναδειχθούν ο πλούτος και τη μοναδικότητα των προϊόντων της ελληνικής γης.

 Με την υλοποίησή του, η εταιρεία επιθυμεί να μεταφέρει το μήνυμα της έμπρακτης στήριξής της στα ελληνικά προϊόντα. Τα συστήνει στους καταναλωτές, αναδεικνύει τους προμηθευτές που τα παράγουν και τα προσφέρει σε πολύ καλές τιμές. Ήδη συνεργάζεται με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%. Συγχρόνως, στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, με έναν πρωτοποριακό διαγωνισμό καινοτομίας, που αναζητά «επαναστατικά» προϊόντα σε όλη τη χώρα, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους εμπνευστούν κάτι διαφορετικό να δουν τις ιδέες τους ως προϊόντα τοποθετημένα προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της για έξι μήνες.

Ο πρώτος σταθμός της περιήγησης της Μαρινόπουλος στα ντόπια προϊόντα ήταν στις Σέρρες τον περασμένο Ιούλιο. Ο επόμενος προορισμός της ήταν η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Μεταξύ 24ης Σεπτεμβρίου και 6ης Οκτωβρίου τα 4 Carrefour, τα 26 Carrefour Μαρινόπουλος και τα 30 Carrefour Express (19 εταιρικά 11 franchise) της Περιφέρειας, που απασχολούν συνολικά 1.139 εργαζόμενους, πρόσφεραν σημαντικές εκπτώσεις στα τοπικά προϊόντα (επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας Carrefour), αναδεικνύοντας τον τοπικό χαρακτήρα και την παράδοση της περιοχής. Σημειώνεται ότι η Μαρινόπουλος συνεργάζεται με 77 πελοποννησιακές παραγωγικές εταιρείες, διανέμοντας 484 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 80 κωδικούς προϊόντων επωνυμίας Carrefour της εν λόγω προέλευσης.

Επόμενοι σταθμοί του προγράμματος είναι ο Βόλος κι η Λάρισα και στη συνέχεια το Ηράκλειο και τα Χανιά. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί με κλιμάκωση στα Ιωάννινα, στη Θεσσαλονίκη, στη Δυτική Μακεδονία και τη Θράκη και θα ολοκληρωθεί στην Αττική. Εξάλλου, φέτος τον Οκτώβριο η Μαρινόπουλος γιορτάζει μισό αιώνα πρωταγωνιστικής παρουσίας στην εγχώρια αγορά, χαρίζοντας στους πελάτες της το 50% της αξίας των αγορών τους σε δωροεπιταγές. Ειδικότερα, μεταξύ 24ης Σεπτεμβρίου και 20ης Οκτωβρίου, χιλιάδες κωδικοί καθημερινών αγορών σηματοδοτήθηκαν σχετικά στα ράφια όλων των καταστημάτων του δικτύου, λαμβάνοντας μέρος στην εορταστική αυτή ενέργεια.